رفتن به مطلب

ویژه با این سه روش، سرعت دانلود IDM را افزایش دهید!


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

به گزارش صبحانه، همان طور که می‌دانید یکی از ویژگی‌های بارز IDM بهبود سرعت دانلود با یک سری اقدامات اختصاصی است. اما موضوعی که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم این است که آیا می‌توانیم سرعت دانلود فایل‌ها با این برنامه را از چیزی که هست بیشتر کنیم یا نه. همراه ما باشید تا با راهکار‌هایی به شما نشان دهیم چگونه از حداکثر سرعت دانلود در IDM استفاده کنید.

 

نوع اتصال خود به اینترنت را بررسی کنید!

 

برنامه IDM را باز کنید و وارد منوی Option شوید. پس از آن سربرگ Connection را باز کنید و از بخش Connection Type/Speed، آخرین گزینه که با نام High Speed مشخص است را انتخاب کنید. کمی پایین‌تر عدد مقابل گزینه Default Max. conn. Number را بر روی بیشترین حالت ممکن قرار دهید. با انجام این کار هنگام دانلود فایل‌ها از طریق IDM از تمامی پهنای باند استفاده می‌شود.

 

124683_116.jpg

 

غیرفعال بودن محدودیت سرعت را چک کنید!

 

یکی از قابلیت‌هایی که IDM برای مدیریت سرعت و زمان دانلود‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بخش Speed Limit است. این گزینه باعث محدود شدن سرعت دانلود به یک میزان خاص می‌شود. برای چک کردن غیرفعال بودن این گزینه از داخل برنامه IDM، وارد منوی Downloads شوید و از بخش Speed Limiter آن را غیرفعال کنید.

 

124684_229.jpg

 

هنگام دانلود شدن فایل‌ها، سایر اپلیکیشن‌ها را ببنید!

 

بستن اپ‌ها در هنگام دانلود فایل‌ها کمک زیادی به افزایش سرعت می‌کند. این اپ‌ها با آنلاین بودن شما شروع به رد و بدل کردن اطلاعات می‌کنند و همین موضوع باعث کاهش سرعت دانلود شما می‌شود. برای این که تفاوت سرعت را از این طریق متوجه شوید، دانلودتان را برای مدتی Pause کنید و در همین زمان تمامی اپ‌ها را ببندید. پس از آن که دانلود را دوباره آغاز می‌کنید شاهد بهبود سرعت خواهید بود. بستن اپ‌ها بهتر است از منوی Task Manager ویندوز صورت بگیرد.

 

124685_811.jpg

 

علاوه بر این‌ها مواردی که در گذشته برای افزایش سرعت کلی اینترنت گذاشته شد، مثل غیر فعال کردن آپدیت خودکار و استفاده از کل پهنای باند اینترنت هم می‌توانند کمک زیادی به افزایش سرعت دانلودهای‌تان در IDM بکنند.

 

منبع : آتی رسان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...