رفتن به مطلب

ویژه مانیتور غول‌پیکر 38 اینچی خمیده ایسر +عکس


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

 

به گزارش

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، کمپانی ایسر از مانیتور غول پیکر ۳۸ اینچی خود با صفحه نمایش خمیده رونمایی کرده است که نام این مانیتور ultra-confusing می باشد. ابعاد بزرگ این دستگاه بی شک برای بسیاری از افراد که در زمینه طراحی و یا ویرایش فعالیت دارند بسیار مناسب است.

 

124176_717.jpg

 

در این مانیتور بی شک تصاویر نیز بسیار واضح خواهند بود و شما می توانید تصاویر را با کیفیت ۴K و هم چنین رزولوشن تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ مشاهده کنید، این مانیتور هم چنین از پورت های DisplayPort 1.2a و HDMI 2.0 نیز پشتیبانی می کند.

 

124177_557.jpg

 

نام مدل این مانیتور XR382CQK است، این دستگاه هم چنین از تکنولوژی کم کردن نور آبی صفحه برخوردار است و از متود non-PWM برای کنترل روشنی و تیرگی و هم چنین نور صفحه بهره برده است، از دیگر ویژگی های این دستگاه می توانیم به USB 3.0 و یک پورت Type-C USB اشاره کنیم.

 

124178_809.jpg

 

و اما قیمت این مانیتور ۳۸ اینچی حدود ۱۲۹۹ دلار است، باید به این نکته نیز اشاره کرد که کاربرانی که قصد خرید این دستگاه را دارند باید به ابعاد بزرگ این دستگاه توجه کنند و بدانند که این دستگاه ممکن است جای زیادی را اشغال کند. در آخر به برخی از ویژگی های منحصر به فرد مانیتور ایسر XR382CQK خمیده ۳۸ اینچی با زاویه فوق باز اشاره می کنیم.

 

رندر AMD FreeSync و صاف

پایه ارگونومیک، با قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع در سطح دلخواه

طراحی ZeroFrame زاویه دید مفید از هر قسمت و حتی از نزدیک مانیتور

صدای واضح، دو اسپیکر ۷W

قابلیت بسیار خوب نمایش چند صفحه و عکس در کنار هم

 

منبع : کلیک

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...