رفتن به مطلب

ویژه اولین تصویر از گلکسی اس 8 با صفحه روشن


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

 

به گزارش

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، هنوز تا رونمایی رسمی گلکسی اس ۸ سامسونگ چیزی حدود دو ماه زمان باقی مانده است، اما پرچمدار بعدی سامسونگ هر کاری هم که انجام دهد باز هم نمی‌تواند از دست شایعات و تصاویر منتسب به این گوشی رهایی یابد.

 

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید، حتما به خبر انتشار رندرهای واضح و زیبا از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس برخوردید، هنوز جوهر این خبر خشک نشده بود که تصویر گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش روشن در فضای اینترنت منتشر شد.

 

124157_418.jpg

 

این تصویر که توسط کاربران شبکه اجتماعی بزرگ چینی Weibo دست به دست می‌چرخد، گلکسی اس ۸ سامسونگ را در حالی نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش این گوشی پرچمدار روشن است.

 

حتما شنیده‌اید که سامسونگ قرار است پرچمداران بعدی خود را با صفحه‌نمایشی که از دو طرف خمیده است راهی بازار کند. این امر در تصویر منتشر شده امروز از گلکسی اس ۸ به وضوح به چشم می‌آید. اگر به قسمت پایین صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ نیز دقت کنید، متوجه می‌شوید که در این گوشی خبر از دکمه‌های فیزیکی نخواهد بود. در کنار این موارد، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، به همراه درگاه یو‌اس‌بی نوع سی و قسمتی برای خروجی صدا در پایین قاب گلکسی اس ۸ به چشم می‌خورد.

 

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که با توجه به حساسیت بالای گلکسی اس ۸، احتمال اینکه تصاویر منتسب به این گوشی، دستکاری شده باشند نیز زیاد است و با این حساب برای تایید صحت این اطلاعات چاره‌ای به غیر از صبر تا زمان رونمایی رسمی پرچمداران بعدی سامسونگ نداریم. گفته می‌شود گلکسی اس ۸ در اوایل فروردین‌ ماه رونمایی و اواخر فروردین نیز شاهد عرضه رسمی این گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به بازار خواهیم بود.

 

منبع : فارنت

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...