رفتن به مطلب

تصمیم گوگل برای افزایش امنیت +عکس


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

به گزارش صبحانه، از روز ۱۳ ماه فوریه (۲۵ بهمن) شروع به مسدود کردن فایل‌های پیوست حاوی جاوا اسکریپت به دلایل امنیتی خواهد کرد.

 

اگر می‌خواهید به هر دلیلی یک ایمیل که حاوی یک فایل جاوا اسکریپت است را به مخاطبان خود ارسال کنید، تنها چند روز برای انجام این کار از طریق جی‌میل فرصت دارید.

 

سرویس گوگل مسدود کردن فایل‌های حاوی پیوست جاوا اسکریپت را از ۱۳ فوریه شروع خواهد کرد و این فایل‌ها به لیست دیگر فایل‌های محدود شده گوگل از جمله .exe و .msc و .bat‌ اضافه خواهد شد.

 

 

 

 

a237-122734-627.jpg

 

 

 

 

 

اگر شما بخواهید پس از تاریخ ۱۳ فوریه به پیوست یک فایل جاوا اسکریپت اقدام کنید، به شما اطلاعیه‌ای داده خواهد شد مبنی بر اینکه این فایل‌ها مسدود شده‌اند و در دلیل آن آورده شده است: فایل‌های جاوا اسکریپت به دلیل محتوایی که حاوی مسائل امنیتی بالقوه هستند مسدود شده‌اند.

 

 

فایل‌های جاوا اسکریپت ذاتا بد نیستند، اما مردم می‌توانند آنها را به ایمیل پیوست کنند، به طوری که زمانی که شما برروی یکی از آنها کلیک می‌کنید، در نقش یک دانلودکننده برای یک باج‌افزار و یا انواع دیگر نرم‌افزارهای مخرب عمل خواهد کرد.

 

جی‌میل می‌توانید فایل‌های جاوا اسکریپت را حتی اگر در قالب فایل‌های زیپ‌شده باشد تشخیص دهد. بنابراین در شرایطی که شما واقعا ضرورتی برای ارسال یک فایل جاوا اسکریپت به دوست یا همکار خود داشته باشید، توصیه‌ای که می توان کرد استفاده از گوگل‌درایو و آپلود فایل‌ها در آنجا خواهد بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...