رفتن به مطلب

بالا بردن فروش طراحی سایت با دنیای آنلاین


shima77

پست های پیشنهاد شده

Boost-sales-website-design-with-the-online-world5.jpg

طراحی سایت هر شرکتی احتیاج دارد تا کاربران را به مشتری های سایت تبدیل نماید. گفتن این حرف از عمل نمودن آن خیلی سهل است و ایجاد کردن یک طراحی سایت عالی که فروش کالاها و خدمات ها را افزایش دهد، آسان نیست.

 

بالا بردن فروش طراحی سایت با دنیای آنلاین

Boost_sales_website_design_with_the_online_world.jpg

 

من با Zach Ferres، مدیر شرکت بازاریابی و طراحی سایت Ciplex صحبتی داشتم و از او پرسیدم شرکت ها بایست چه کارهایی انجام دهند تا با دنیای آنلاین مطابقت یابند و میزان فروش در طراحی سایت های خود را افزایش دهند. در این جا 6 پیشنهاد ای که او ارائه نمود تا استراتژی موفقی در طراحی سایت خود داشته باشیم، برای شما آورده ایم:

 

1.طراحی ریسپانسیو طراحی سایت ها.

نه تنها افراد به گوشی های همراه روی آورده اند، بلکه بیشتر وقت خود را نیز صرف این ابزارها می نمایند. در حقیقت، 91 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر یک گوشی همراه دارند و حدود 56 درصد از آن ها نوجوانان هستند.

 

تحقیقاتی از بازاریابی الکترونیک نشان داده است که مخاطبان گوشی همراه از سال 2012 تا کنون خیلی افزایش یافته اند. افراد به وسیله گوشی های همراه خود به بازدید طراحی سایت و خرید از سایت ها می پردازند. مخاطبان طراحی سایت گوشی همراه، حدود 15 درصد از خریدهای اینترنتی و آنلاین را پوشش می دهند و انتظار می رود که این شمار در سال 2015 تا 2017 نیز افزایش یابد.

آشکار است که ایجاد کردن یک طراحی سایت به صورت ریسپانسیو، قادر است آسان ترین راه برای تشویق این نوع مخاطبان به خرید از طراحی وب سایت باشد.

 

2.فوکوس روی قسمت هایی از طراحی سایت که توجه کمتری به خود جلب می نماید.

تحقیقات نشان داده است که مشتریهای و مخاطبان سایت مدت زمان دراز را صرف سرچ در میان صفحه های یک طراحی سایت نمی نمایند. این تحقیقات نیز نشان داده است که 17 درصد از بازدید های صفحه های سایت، پایین 4 ثانیه طول می کشد. این 4 ثانیه زمان بسیاری نیست تا توجه کاربران را جلب کنیم و آن ها را به مشتریهای طراحی سایت تبدیل کنیم.

 

Ferres در این زمینه می گوید: "بیشتر اوقات، توجه یک فرد به یک طراحی سایت، کمتر از وقتی است که به یک ماهی قرمز نگاه می نماید. از این رو هر چه مطالب کمتری در سایت بگذارید، بیشتر قادر هستید این اشخاص را در سایت خود نگاه دارید."

 

همواره در طراحی سایت خود بایست دقت نمایید تا تنها موردهای و اطلاعات پراهمیتی را بگذارید. از این رو در همان چند ثانیه قادر هستید مطالب ارزشمندی از کسب و کار خود را به آن ها نشان دهید.

 

Boost_sales_website_design_with_the_online_world4.png

 

3.توجه به ارتقای سئو سایت و بهینه سازی سایت.

از جایی که که گوگل به طور مداوم پارامترهای خود را تغییر می دهد، توجه به سئو سایت و بهینه سازی سایت همواره برای افزایش میزان کاربران و مشتریهای یک طراحی سایت و یا یک کسب و کار اهمیت داشته است و اهمیت دارد. Ferres پیشنهاد می نماید که کسب و کار ها در طراحی سایت خود از متا داده ها و نقشه های سایتی استفاده نمایند که با گوگل هم خوانی دارد. او هم چنان پیشنهاد می نماید تا با ابزار های وب مستر گوگل برای ارتقای سئو سایت و بهینه سازی سایت خود در ارتباط باشید. ایده خوبی است تا بر پایه بازخورد و عکس العمل های کاربران سایت، طراحی سایت خود را ارتقاء دهید.

 

4.نصب تجزیه و تحلیلگرهای گوگل برای طراحی سایت

Ferres پیشنهاد می نماید تا تجزیه و تحلیلگرهای گوگل را نصب نمایید تا منابع و میزان کاربران سایت و نحوه اجرا شدن طراحی سایت خود را تحت نظارت داشته باشید. اگر شما بدانید که کدام منابع، بیشترین کاربران را به طراحی سایت تان هدایت کرده است و کدام کاربران به مشتریهای سایت تان تبدیل شده اند، خیلی آسان است تا استراتژی طراحی سایت خود ارتقاء دهید و به درآمدزایی بیشتری از طراحی سایت خود فکر نمایید.

 

5.مولفه هایی که سبب می شود تا مخاطبان به مشتری های طراحی سایت شما تبدیل گردند را ساده ایجاد کنید.

 

مشتریهای واقعی نمی خواهند برای خرید از طراحی سایت شما، متحمل دشواری های زیاد بگردند. همان طور که گفته شد، امروزه مخاطبان سایت بیشتر از گوشی های همراه برای بازدید طراحی سایت ها کمک می گیرند که دارای صفحه نمایش کوچک و سرج کردن محدودی است. از این جهت، لازم است روند خرید از کالاها و خدمات طراحی سایت تان را برای مشتریهای خود ساده ایجاد کنید، به گونه ای که تنها با یک کلیک بتوانند موردهایی را از طراحی سایت شما به سبد خرید خود بیافزایند. صفحه و روند پرداخت هزینه کالاها و خدمات ها را در سایت خود برای مخاطبان آسان و ساده طراحی نمایید.

 

Boost_sales_website_design_with_the_online_world1.jpg

 

6. به کیفیت موردهایی که در طراحی سایت دارید فکر نمایید نه به کمیت آن.

شرکت ها نبایست وقت خود را روی موردهای غیر مرتبط با هدف سایت و کسب و کار خود صرف نمایند و بایست روی مولفه هایی فوکوس نمایند که می توانند بیشترین درآمد را از آن ها حاصل نمایند.

 

به طور مثال تحقیقات نشان داده است که میانگین زمان جوابگویی به ایمیل مشتریهای طراحی سایت حدود 17 ساعت است، این درحالی است که بایست در نخستینن ساعتی که ایمیل مشتری به دست شما رسید، به آن جواب دهید. از این رو است که قادر هستید به کیفیت طراحی سایت خود بیشتر فکر نمایید. با جواب دادن سریع به مشتریهای، به آن ها ثابت می نمایید که آن ها برای شما ارزشمند هستند، اما این کار را هرگز قادر نیستید با گذاشتن مولفه های زیاد در طراحی سایت خود اجرا کنید. بنابراین اگر در طراحی سایت خود موردهای کمی دارید، سعی نمایید در کیفیت و بهینه سازی آن موردهای کوشا باشید، نه این که تنها برای اینکه سایت خود را تخصصی نشان دهید، موردها و مولفه های زیادی را بگذارید. با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به روز باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...