رفتن به مطلب

برترین و بهترین هاستینگ ایرانی کدام هاستینگ است ؟ - به ما کمک کنید ...


p30web

پست های پیشنهاد شده

باسلام و درود خدمت کاربران و همراهان گرامی :

 

همان طور که شاید بدانید ، پی سی وب ، بزرگترین مرجع معرفی سایت و معرفی وب سایت در ایران ، اخیرا تصمیم به معرفی بزرگترین و برترین هاستینگ های ایرانی گرفته است . این هدف در راستای دو هدف بزرگ در ایران می باشد :

 

1) حمایت از هاستینگ های ایرانی

 

2) رفع مشکلات و دغذغه های کاربران برای پیدا کردن هاست

 

اما برای معرفی بهترین هاستینگ های ایرانی ما به کمک شما نیاز داریم :

 

1) به نظر شما کدام هاستینگ از همه بهتر است ، چرا ؟

 

2) پیشنهاداتی برای این سیستم دارید ؟

 

از این پس معرفی هاستینگ های ایرانی برپایه رای کاربران خواهد بود و هاستینگی که محبوب تر باشه از نظر کاربران به نظرسنجی گذاشت خواهد شد و و هاستینگ های برتر به صورت هر 1 ماه درمیان و یا 3 ماه در میان در پی سی وب معرفی خواهند شد .

 

اگر تمایل دارید هاستینگ هایی که تا به امروز در پی سی وب معرفی شده است ، اشنا شوید به شما پیشنهاد میکنیم به لینک (معرفی هاستینگ های ایرانی) مراجعه فرمایید :

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

برخی از هاستینگ های معرفی شده :

 

1) سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : بازدید تا به امروز : 2380 بازدید + 4 دیدگاه ثبت شده است => لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

2) سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : بازدید تا به امروز : 1119 بازدید + 0 دیدگاه ثبت شده است => لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

3) سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : بازدید تا به امروز : 3971 بازدید + 10 دیدگاه ثبت شده است => لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

4) سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : بازدید تا به امروز : 2693 بازدید + 2 دیدگاه ثبت شده است => لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

5) سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : بازدید تا به امروز : 1638 بازدید + 2 دیدگاه ثبت شده است => لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

6) سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : بازدید تا به امروز : 510 بازدید + 2 دیدگاه ثبت شده است => لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

7) سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : بازدید تا به امروز : 160 بازدید + 0 دیدگاه ثبت شده است => لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

باما همکاری کنید :

 

با نظرات خودتان از هاستینگ و برند محبوبتون حمایت کنید و به رفع مشکلات وب پارسی در این زمینه کمک کنید . ما امروز عاجزانه به کمک شما نیاز داریم .

 

در صورتی که برند محبوب شما در این لیست ، میتوانید نام و مشخصات برندهاستینگ محبوب خودتون رو در این تاپیک اعلام نمایید .

 

در صورتی که برند محبوب شما در لیست فوق قرار دارد ، ممنون میشویم نظرات خود را در پست مربوطه مطرح نمایید .

 

حامیان معنوی ما :

 

بی شک برای دست یابی به هدفی که داریم به حمایت تک تک شما کاربران گرامی نیاز داریم ، در صورتی که تمایل دارید با حمایت از این پست به ما کمک کنید ، خوشحال میشویم این اطلاعیه را در وب سایت خود معرفی نمایید . همچنین برای و قدردانی از همراهی ما ، لیست تمامی حامیان به صورت متنی و یا تصویری در این بخش قرار خواهد گرفت .

 

پیشاپیش از همراهی همه شما عزیران سپاس گذاریم .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...