رفتن به مطلب

اثر bounce rate در روند سئو چیست؟


sarahpaydar

پست های پیشنهاد شده

سئو سایت:اثر bounce rate در روند سئو چیست؟

Bounce rate به معنای نرخ ترک شدن سایت شما می باشد که فاکتوری منفی در سئو سایت مطرح می شود. اگر کاربران پس از وارد شدن در سایت، بلافاصله سایت شما را ترک کنند و ببندند در نتیجه این امر Bounce rate سایت شما افزایش می یابد. در واقع bounce rate رابطه عکسی به کاربرپسند بودن سایت شما دارد و همان طور که می دانید کاربرپسند بودن سایت متریکی در سئو سایت می باشد. در ادامه به بررسی bounce rate در سئو سایت خواهیم پرداخت.

 

Bounce rate چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

Bounce rate به معنای نرخ ترک سایت شما به واسط کاربران می باشد. اینکه کاربران شما سایت شما رها کنند پس در واقع این موضع می شود که سایت شما کاربرپسند نیست و این کاربرپسند نبودن سایت شما در واقع به معنای از دست دادن ترافیک و کم بودن ترافیک به سمت سایت شما می باشد. اگر شما ترافیک کم تری نسبت به رقبای خود داشته باشید این تصور برای گوگل بوجود می آید که سایت شما اعتبار کم تری نسبت به رقبای شما دارد.

 

رابطه bounce rate و ترافیک سایت

کاربران به منظور یافتن اطلاعات مورد نظر خود در موتورهای جستجو سرچ می کنند و به واسط کلمات کلیدی مختلف وارد سایت شما می شوند. اگر کاربران شما پس از ورود ، سایت شما را ترک نکند و دیگر صفحه سایت شما را مطالعه نماید در نتیجه تایم بیشتری را در سایت شما سپری می نماید و این امر در برندسازی شما اثر بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت و نام تجاری و نام سایت شما را بر ذهن کاربر هک می کند. اگر کاربر از محتوای تولید شده شما راضی باشد در نتیجه موجب می شود که در خصوص سوالات بعدی نیز به سایت شما رجوع نماید

 

 

تعمیرات تخصصی موبایل, فروش اپل آیدی ,تعمیرات اپل,تعمیرات آیفون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...