رفتن به مطلب

قالب خبری ایرانی مهر نیوز


ismaeili

پست های پیشنهاد شده

قالب خبری مهر نیوز دارای ویژگی های منحصر به فردی است تا جایی که قدرت وردپرس در راه اندازی یک سایت خبری پیشرفته و تمام عیار را به رخ سایرین می کشد. نکات پیرامونی بسیار است و توصیه می شود که در پیش نمایش به تمامی جوانب و ویژگی ها دقت شود و مقایسه ای بین این قالب و سایر قالب های خبری ایرانی وردپرس گردد.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

از ویژگی های قالب خبری مهر نیوز میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

 

  • قالب کاملا ایرانی
  • پشتیبانی فنی+نصب و راه اندازی رایگان قالب
  • دارای بروزرسانی های جدید و رایگان
  • دارای پنل تنظیمات قالب
  • دارای راهنمای آموزشی ویدئویی
  • بسته نصبی آسان. فقط با چند کلیک و بدون زحمت و تخصص سایتی نظیر دمو را راه اندازی کنید
  • فایل درون ریزی به همراه راهنما
  • دارای سه موقعیت مختلف فهرست ( Top Menu , Main Menu , Footer Menu )
  • سئو و بهینه سازی شده
  • بدون نیاز به افزونه + در صورت تمایل افزونه لایت باکس
  • امکان فعال/غیرفعال کردن تک تک امکانات قالب

 

سایر ویژگی های این قالب را یک به یک می آوریم و از شما خواننده محترم تقاضا داریم تمامی انها را مطالعه بفرمایید.

 

۱- ایجاد بی نهایت رنگ در پوسته خبری مهر نیوز :

 

شما از طریق پنل تنظیمات پوسته خبری مهر نیوز می توانید سایتهایی با بی نهایت رنگ طراحی کنید. علاوه بر ان امکان تغییر و بارگذاری تصویر پس زمینه فراهم است. همچنین تغییر رنگ لینک و برخی تیتر ها نیز از طریق پنل تنظیمات امکان پذیر است.

 

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

۲- در این قالب ۱۱ بلوک خبری که ۶ مورد آن متنوع است گنجانده شده است. شما می توانید از بخش فعال سازی پوسته بلوک دلخواه خود را نمایش دهید. بنابر این امکان ایجاد حالت معمول وبلاگی برای سایت خبری و نیز حالت باکس بندی موضوعی فراهم است. علاوه بر این سایر تنظیمات را نیز می توانید اعمال کنید.

 

۳- اسلایدر

 

در این قالب ۳ نوع اسلایدر با قابلیت لمسی گنجانده شده است. اسلایدر اصلیريا، اسلایدر گالری، اسلایدر اسکرول انتهای سایت با قابلیت تنظیم تعداد و دسته دلخواه. البته از طریق بخش فعال سازی پوسته می توانید هر کدام که مایل نیستید را غیر فعال نمایید تا نمایش داده نشود.

 

۴- تب های خبری

 

در قالب خبری وردپرس مهر نیوز ۳ نوع تب خبری تعبیه شده است. تب بالایی با ۵ موضوع قابلیت تنظیم تعداد و نوع دسته بندی به هماره امکان تغییر عنوان. تب گالری در ۳ نوع که جهت نمایش رسانه هبه کار رفته است. تب آخرین اخبار ، اخبار تصادفی و محبوب در سایدبار اصلی

 

۵- منو ها

 

منوها از بخش های لاینفک یک سایت هستند که وظیفه نمایش فهرست ها را دارند . در قالب ایرانی مهر نیوز نیز ۳ منو گنجانده شده است. ۱ منو در هدر، ۱ منو در فوتر. منوی اصلی نیز به صورت مگامنو تعریف شده که این روزها جزو یکی از فاکتورهای قالب های حرفه ای به شمار می رود که شما خودتان می تعیین کنید که در کدام موضوع فعال باشد.

 

۶- رسانه های خبری

 

مهمترین بخش پوسته خبری وردپرس مهر نیوز که ویژگی ممتازی در قالب های خبری به شمار می رود و جز در یک یا ۲ مورد قالب وردپرس دیده شده است برگه نوشته و آرشیو متمایز برای دسته دلخواه است.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

♥ برگه آرشیو :

 

همانطور که می دانیدمطالبی از قبیل عکس، فیلم، گرافیک، صورت، روزنامه و مجله مطلب یا مقاله عادی نیستند و نمی توان به همان شکل که یک متن نمایش داده میشود در ارشیو نمایش داد بنابر این برگه ای مخصوص نیازمند است تا اینگونه محتویات نمایش داده شوند. درست مثل سایتهای خبری معتبری مثل تسنیم!

 

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

♥ برگه نوشته :

 

برگه نوشته نسبت به برگه آرشیو کمی پیشرفته تر و جزئی تر می شود. به این شکل که برای ویدئو و پخش انلاین یک برگه، صوت و پخش انلاین یک برگه، روزنامه و مجلات یک برگه، تصاویر و فایل های گرافیکی هم یک برگه تعریف شده است. در این رسانه ها امکان درج لینک دانلود قرار داده شده است. به این شکل که شما هنگام درج نوشته در صورتی که صوتی یا ویدئویی بود لینک آن را برای دانلود درج می کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

♥ ویزه خبری :

 

گاها پیش می آید که به یک مناسبت مهم خبری نیاز است تا مطالبی با همان موضوع به صورت مستقل و با طرح و استایلی مخصوص در سایت قرار داده شود. برگه ویژه خبری این نیاز را رفع می کند. در این برگه شما می توانید رنگ پس زمینه حواشی متن و نیز بنر مناسبتی سایت خود را نصب کنید بدون اینکه تغییری در قالب اصلی رخ دهد. به صورت کاملا مجزا و دسته مورد علاقه خود را در ان نمایش دهید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

شما با استفاده از قالب خبری مهر نیوز می توانید یک سایت مذهبی و ارزشی بسیار زیبا راه اندازی نمایید !

 

 

 

22-3.png

 

 

 

۷- نوار اخبار ویژه

 

این نوار اخبار در زیر هدر قرار دارد و وظیفه اش نمایش آخرین اخبار به صورت تیتروار. نوار اخبار ویزه دارای دکمه کنترلی می باشد. علاوه بر ان می توان تعداد اخبار و دسته مورد نظر را از طریق پنل تنظیمات مشخص کرد.

 

۸ – تغییر سایز متون

 

ویژگی دیگری که قالب خبری مهر نیوز را از سایر قالب های ایرانی متمایز می کند دکمه های تغییر سایز متن در برگه نوشته هستند. هر بیننده ای دوست دارد با یک فونت خاصی مطلبی را مطالعه کنند. این قابلیت این امکان را کاملا برای انها فراهم ساخته است.

 

۹ – آیکن نوشته

 

حتما تا به حال در سایتهای خبری بزرگ مشاهده کرده اید که در سایدبار یک ابزارک وجود دارد که اخرین اخبار را نمایش می دهد. در صورتی که خبری محتوای صوتی داشت آیکن آن ظاهر می گردد. فرقی نمی کند محتوای فیلم یا فایل قابل دانلود و … در این قابل این امکان نیز فراهم شده است که شما در بخش ویرایش دیداری هنگام درج نوشته نوع نوشته یا محتوای ان را مشخص سازید.

 

۱۰ – روتیتر / نویسنده

 

بخش روتیتر و نام نویسنده از بخش های مهم سایت خبری اند. شما در هنگام درج نوشته می توانید روتیتر و نام نویسنده را در کادر مربوطه قرار دهید تا نمایش داده شوند. البته روتیتر در سایدبار اصلی و نام نویسنده در سایبار نوشته قرار داده شده است و هر ۲ در برگه نوشته نمایش داده می شوند. می توانید مشاهده کنید.

 

۱۱- امکانات سایدبار

 

در قالب خبری مهر نیوز یکی از سایدبارها با قابلیت پشتیبانی از ابزارک ها قرار داده شده است. تا در صورت لزوم شما ابزارک بیرون از قالب را که شامل تبلیغات یا افزونه های مربوطه است را درج کنید. در سایدبار گالری و تب وجود دارد. تب آخرین/محبوبترین و اخبار تصادفی با انیمیشنی با سبک خاص. ۶ سایدبار نیز با قابلیت تنظیم تعداد و دسته مورد نظر و نیز تعریف تیتر قرار داده شده است. یکی از سایدبارها برای یادداشت ها و دیگری آخرین اخبار با آیکن مختص. سایر سایدبارها نیز با تصاویر شاخص بند انگشتی همراه با لینک آرشیو نوشته ها.

 

۱۲- ریسپانسیو

 

قابلیت اصلی یک قالب را ریسپانسیو بودن و نمایش واکنش در سایزهای مختلف مشخص می کند. قالب خبری مهر نیوز با هر دستگاهی و با هر سایزی سازگار است و واکنش نشان می دهد. شما در صورتی که با دستگاههای نظیر دستاپ، تلفن همراه و تبلیت وارد شوید به صورت خودکار قالب به همان سایز درخواهد آمد. این مورد را می توانید از طریق مرورگر یا سایتهای زیر امتحان کنید: کافی است لینک دمو را در کادرهای مربوطه قرار دهید.

 

سایت اول / سایت دوم

 

۱۳- باکس های خبری

 

در صفحه نخست باکس های خبری متنوعی درج شده است که با توجه به نیاز و فعالیتتان می توانید انها را فعال و مطالب یا دسته بندی خودتان را در ان نمایش بدهید.. در صورتی که مایل نبودید می توانید باکس حالت وبلاگی را فعال کنید و با تعداد مدنظر خبر منتشر کنید.

 

۱۴- پشتیابنی از تصویر شاخص

 

۱۵- سرعت لود و بارگذاری فوق العاده بالا

 

۱۶- طراحی سبک فلت برای سازگاری بیشت

 

۱۷- دکمه پرینت مطالب

 

۱۸- شناسه یا کد خبر

 

۱۹- تیک ایمیل یا ارسال مطلب

 

۲۰- تعداد بازدید از اخبار

 

۲۱- تعداد دیدگاه + نویسنده و دسته بندی خبر

 

۲۲- نقشه سایت

 

۲۳- مطالب یا خبری قبل و بعد

 

۲۴- اخبار یا مطالب مرتبط

 

۲۶- فرم ارسال دیدگاه با چارچوب خبری

 

۲۷- تعیین سایز متن توسط کاربر

 

۲۸- اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی فیسبوک +تویتر+گوگل پلاس

 

۲۹- دکمه هدایت به بالا

 

۳۰- شبکه های اجتماعی در هدر و فوتر با قابلیت امکان نمایش یا عدم نمایش به همراه لینک دلخواه: شبکه های اجتماعی نظیر : آپارات، تلگرام، فیسبوک،تویتر،اینتاگرام، صفحه نخستف خوراک یا فید مطالب

 

۳۱- فونت آیکن ها

 

۳۲- استفاده از تولتیپ

 

۳۳- تغییر لوگو و فاوآیکن از طریق پنل تنطیمات

 

۳۴- تعریف کلمات کلیدی در پنل تنظیمات برای سئوی بهتر سایت

 

۳۵- هدر و فوتر تمام عرض

 

۳۶- تاریخ و ساعت رسمی کشوردر هدر با قابلیت نمایش یا عدم نمایش

 

۳۷- فرم جستجو در هدر با قابلیت نمایش یا عدم نمایش در صفحه نخست

 

۳۸- استفاده از فونت های رسمی خبرگذاری

 

۳۹- فوق العاده شیک و کاربر پسند

 

۴۰ – پرهيز از فارسي سازي قالب و اصالت داشتن کدنويسي ها

 

۴۱ – صفحه بندي آرشيو بدون افزونه

 

۴۲ – مناسب براي انواع وبسايت هاي پرتالي ، خبري، اطلاع رساني ،شخصي

 

۴۳- سازگاري کامل با مرورگرهاي روز از جمله فایرفاکس/کروم/اوپرا و …

 

۴۵- پشتیبانی کامل از برچسب ها

 

۴۶ – ۲ پنل فارسی قدرتمند برای انعطاف بیشتر قالب با سبک های مختلف

 

۴۷- امکان درج لینک دانلود ویدئو در ویرایش دیداری

 

۴۸ – امکان درج لینک صوت و موسیقی در ویرایش دیداری

 

۴۹- و …..

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...