رفتن به مطلب

چک کردن سئو سایت


filiph

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

1111111111111.jpg

سئو وب سایت چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

به تمامی عملیاتی که در راستای بالا بردن رتبه وب سایت در موتور های جستجوگر به خصوص گوگل انجام می گردد ، اصطلاحا سئو یا بهینه سازی وب سایت می گویند . همان گونه که می دانید ، پیش فرض گوگل در به نمایش گذاشتن نتایج جستجو ها ، 10 وب سایت در هر صفحه جستجو می باشد . البته این تنظیمات قابل تغییر می باشد اما از آنجایی که نتایج معمولا به این صورت می باشند ، رقابت اصلی میان شرکت های بزرگ برای ورود به اولین صفحه و قرار گرفتن در جمع 10 شرکت برتر می باشد .

 

 

بررسی سئو وب سایت :

 

بهینه سازی سایت یا سئو وب سایت برای بالا بردن رتبه وب سایت در موتور های جستجوگر یک فعالیت روزمره و مداوم است که نیازمند مهارت های حرفه ای ، به روز رسانی وب سایت ، هوش ، اشتیاق و زیرکی می باشد . سئو سایت بهترین و موثر ترین روش برای بالا رفتن در نتایج موتور های جستجو و بهبود تعداد کاربران یک وب سایت می باشد . برای هر مدیر وب سایت بررسی وب سایت از نظر بهینه سازی و سئو بسیار مهم می باشد زیرا در صورتی که یکی از متد ها و روش های سئو به درستی عمل نکند میتواند باعث فلج شدن سیستم ما شوند .

 

 

وجود یا عدم وجود لینک های شکسته در سایت :

 

برای تشخیص این لینک ها مدیران وب سایت می توانند با مورد بررسی قرار دادن لینک های موجود در وب سایت از صحت لینک ها اطمینان حاصل نمایند .

 

 

فایل robots.txt :

 

بخش دیگری که می تواند موجب حذف وب سایت شما از موتور های جستجو شود فایل robots.txt می باشد از این رو دقت کنید این فایل به درستی تنظیم گردیده باشد .

 

 

سرعت بارگذاری سایت :

 

بررسی سرعت سایت بسیار مهم می باشد زیرا وب سایت هایی که از سرعت بارگذاری کمی برخوردار می باشند 100%در گوگل ضرر خواهند نمود .

 

منبع : چک کردن سئو سایت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...