رفتن به مطلب

گوگل رتبه سایت‌های پاپ‌آپ دار را پایین می‌آورد


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

به گزارش صبحانه، گوگل اعلام کرده که در نتایج جستجوی خود، رتبه‌‌ی وب‌سایت‌هایی که از تبلیغات آزاردهنده و پاپ آپ‌ استفاده می‌کنند از سایر وب‌سایت‌ها پایین‌تر قرار خواهد گرفت.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که این سیاست در نسخه‌ی موبایل وب‌سایت‌ها به کار گرفته شده و فقط در مواردی اعمال می‌شود که تبلیغات بخش بزرگ یا کل صفحه را اشغال کرده و در واقع کل محتوا را غیرقابل استفاده می‌کنند. همچنین باید به وب‌سایت‌هایی اشاره کرد که سعی دارند تبلیغات را بخشی از محتوای اصلی نمایش دهند. برای مثال در برخی از موارد، تبلیغات دقیقا زیر تیتر اصلی قرار می‌گیرند تا این موضوع را در خوانندگان و کاربران القا کنند که تبلیغات بخشی از ساختار اصلی صفحه‌ای است که از آن بازدید می‌کنند.

 

البته این موضوع برای تمام پنجره‌ها صادق نیست، برای مثال از نظر گوگل بنرهایی که می‌توان آن‌ها را به راحتی بست در کنار تایید سن و سال کاربر و باکس‌های مخصوص لاگین از این قاعده مستثنی خواهند بود.

 

گوگل همچنین لیبل Mobile Friendly را در نتایج جستجو نمایش نمی‌دهد، چراکه براساس آمارهای ارائه شده توسط غول جستجو، قریب به ۸۵ درصد از وب‌سایت‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...