• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.
portal

بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی - قسمت سوم

2 ارسال در این موضوع قرار دارد

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

 

3a7d4-optimizing-a-page-for-search-engines-based-on-keywords-part-3.jpg?m=crop&w=970&h=400&q=high

در دو بخش گذشتۀ این مقاله، نکات مهمی از روند بررسی و تحقیق کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کارهای مختلف پرداختیم. حال، نوبت به آن رسیده است که این کلمات کلیدی را به بهترین و صحیح ترین شکل در ساختارهای متنی و محتوای وب سایت قرار دهیم. به این ترتیب، با استفاده از این متون شما می توانید ساختار سئوی وب سایت خود را بسازید و در موتورهای جستجوگر به رتبه های بالاتر دست پیدا کنید.

نوشتن برای مخاطبین، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر

 

هنگامی که شما متنی را بر اساس نیازهای سئوی وب سایت خود می نویسید و در آن از کلمات کلیدی تکراری برای ارتقای سئوی خود استفاده می کنید، مخاطبین متن شما را نخواهند خواند. این متن مشخصا برای سئو نگارش شده است، نه برای مخاطبان. بنابراین هجمۀ بسیار زیاد کلمات کلیدی، مخاطبان را خسته می کند. نویسندگان به جای آنکه مکرراً از تعداد محدودی کلمات کلیدی استفاده کنند می بایست متن خود را آزادانه و با خیالی راحت بنویسند. پس از نگارش متن می توان با اعمال ویرایش هایی کوچک، بدون آنکه به ساختار و محتوای متن آسیبی وارد شود، برخی از کلمات کلیدی را در متن جایگزین نمود.

 

از کلمات کلیدی باید به صورت بهینه و در قسمت های مشخصی از متن استفاده شود تا بیشترین میزان بازدهی در افزایش رتبۀ وب سایت در موتورهای جستجوگر را داشته باشد. هرچقدر که میزان قرار گیری و استفاده از کلمات کلیدی بهینه تر باشد، برجستگی کلمات کلیدی در متون بیشتر خواهد بود. ممکن است این سوال برای تان پیش بیاید که این نقاط برجسته چه نقاطی از متن هستند. نقاط برجستۀ متون به شرح زیرند:

 

ابتدای متن

 

در تولید محتوا، به خصوص محتوای متنی، استفاده از کلمات کلیدی در ابتدای متون بیشتر از انتهای آنها تاثیر دارد.

 

اصطلاحات

 

در روند بررسی و یافتن کلمات کلیدی مناسب، علاوه بر خود کلمات مطمئنا شما از عبارات و ترکیب های چند کلمه ای نیز استفاده کرده اید. از این ترکیب ها به همان شکلی که استخراج نموده اید استفاده نمایید.

 

دیگر نکات برجسته در ساختار سئوی وب سایت

 

تگ عنوان: موثرترین بخشی که می توان از کلمات کلیدی در آن ها استفاده نمود، تگ عنوان است که بیشترین تاثیر را بروی سئو وب سایت در بین موتورهای جستجوگر خواهد داشت. بهتر است بدانید که شما می توانید در تگ های عنوان از 65 تا 75 کاراکتر متنی استفاده نمایید. پس بهتر است در همان ابتدای تگ عنوان از کلمه کلیدی مورد نظر استفاده نمایید.

 

هد ها: در گذشته هد ها تاثیر بسیار مثبتی بر سئوی وب سایت ها داشتند. اما این تاثیر مانند گذشته نیست. با این حال، استفاده از هد ها خالی از لطف نیست و در نهایت تاثیری مثبت، هرچند کوچک بروی سئوی وب سایت خواهد داشت. برای آنکه از این هد ها به صورت بهینه استفاده نمایید، باید کلمات کلیدی مهم تر را در ابتدای اولین هد که در بالای صفحه است، قرار دهید.

 

لینک های داخلی: کلماتی که به یک وب سایت یا صفحه لینک می شوند، در واقع یک تیر و دو نشان هستند. این کلمات، علاوه بر اینکه بروی سئوی متنی وب سایت تاثیر دارند، به صفحه ای که لینک شان را در خود دارند نیز سیگنالی ارسال می کنند که در نهایت بر رتبۀ صفحه مربوطه در گوگل تاثیر بسیار مثبتی دارد. از این کلمات کلیدی حاوی لینک، باید در ساختار بادی کپی استفاده نمایید تا تاثیر مثبتی در سئوی وب سایت خود مشاهده نمایید. همچنین به خاطر داشته باشید که لینک دار کردن عکس ها به اندازه متون حاوی لینک، تاثیر ندارد.

 

بادی کپی: هنگامی که در صفحه محصولات علاوه بر متن و عکس، برای هر محصول خود توضیحاتی کوتاه نیز ارسال می کنید، صفحۀ شما دارای بادی کپی می شود. بادی کپی باعث می شود که کلمات کلیدی تان در قالبی متنی قرار بگیرند و حتی اگر نوع محصولاتتان را نیز تغییر دهید، تاثیر بادی کپی بر صفحه به جا خواهد ماند. مشاوران سئو می بایست پیش از ایجاد وب سایت، از طراحان سایت بخواهند که، فضایی را برای نوشتن بادی کپی در صفحات وب سایت ایجاد نمایند.

 

المان های متنی دیگری نیز برای بهینه سازی ساختار سئوی یک وب سایت وجود دارند، اما هیچ کدام به اندازۀ المان های ذکر شده در بالا تاثیر ندارند. برای مثال موتورهای جستجوگر مانند گذشته به کلمات کلیدی متا اهمیت نمی دهند و حتی بر عکس. اگر موتورهای جستجوگر متوجه شوند که در قسمت کلمات کلیدی متا، از کلید واژه های تکراری استفاده می کنید، برای شما امتیازمنفی در نظر می گیرند.

 

با این حال، حتی با وجود اصلی نبودن و تکراری بودن کلمات متا، این بخش در بهبود و ارتقاء سئو تاثیر بسیار مثبتی دارد. هنگامی که وب سایت شما در نتایج جستجو ها نشان داده می شود، موتورهای جستجوگر از توضیحات نوشته شده در بخش متای شما برای توضیحات وب سایت شما استفاده می کنند.

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

 

در قسمت متا تگ شما می توانید از 180 کاراکتر استفاده نمایید. بهتر است از ساختار کلمات کلیدی که در قسمت های مختلف وب سایت خود استفاده می کنید، در این قسمت نیز از آنها بهره ببرید تا مخاطبین به جای آنکه به سمت رقبای شما کشیده شوند از وب سایت شما دیدن کنند.

 

با توجه به نکات ذکر شده در این سه مقاله امیدواریم که تمام تلاش خود برای بهبود ساختار متنی مبتنی بر کلمات کلیدی خود را بکار بگیرید. امیدواریم توانسته باشیم در این مقالات نکات ارزشمندی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

منبع

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

پرتال

 

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

،

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

،

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

،

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آموزش ابزار های سئو 

شما برای سئو هر وبسایتی نیاز به تجزیه و تحلیل درست و دقیق از آن وبسایت و همچنین از سایت های رقیب خود دارید. همچنین برای تجزیه و تحلیل درست نیاز دارید اطلاعات دقیقی داشته باشید. ابزار هایی در دنیای سئو وجود دارد که شما میتوانید این اطلاعات دقیق را از آن ها استخراج کنید و در بهینه سازی وب سایت خود مورد استفاده قرار دهید. وبسایت ویکی دمی آموزش ابزار های سئو را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده تا بتوانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را از آن ها استخراج کنید که در ادامه به معرفی چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

گوگل سرچ کنسول یکی از ابزار های سئو می باشد که توسط کمپانی گوگل به صورت رایگان ارائه شده است. شما می توانید اطلاعاتی مانند میزان کلیک بر روی لینک های سایتتان در گوگل، تعداد دفعاتی که در نتایج جست و جوی کاربران دیده شده اید، اشکالات وبسایتتان، عدم نمایش مناسب در موبایل، سرعت پایین سایتتان و راه حل های رفع آن ها را مشاهده کنید. آموزش گوگل سرچ کنسول این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تمامی این اطلاعات را به راحتی از این ابزار بسیار عالی دریافت کنید.

آموزش گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس یکی دیگر از ابزار های قدرتمند و رایگان کمپانی گوگل می باشد. گوگل آنالیتیکس اطلاعات جزئی تر و دقیق تری نسبت به سرچ کنسول در اختیار شما می گذارد. اطلاعاتی مانند افرادی که در حال حاضر در سایت شما هستند، میزان زمانی که در وب سایت شما گذرانده اند، با موبایل وارد سایتتان شده اند و یا کامپیوتر و لب تاپ، در چه کشور هایی زندگی میکنند و خیلی اطلاعات دقیق تر که به شما در بهینه سازی سایتتان بسیار کمک می کند. اگر به دنبال دریافت این اطلاعات هستید معطل نکنید و وارد آموزش گوگل آنالیتیکس آکادمی آموزشی ویکی دمی شوید.

سئو چیست؟

سئو مخفف واژه انگلیسی search engine optimization و به معنی بهنیه سازی برای موتور جستجو می باشد. در سئو یا همان بهینه سازی شما مطالب سایتتان که می تواند متن، عکس، ویدئو و ... باشد را برای موتور های جستجویی مانند گوگل بهینه سازی می کنید.

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

موتور جستجو وظیفه واسطه گری بین کاربران و وبسایت ها را دارد؛ یعنی با توجه به سرچ کاربر، بهترین پاسخ را به آن نشان می دهد. پس ما باید به موتور جستجو بفهمانیم که بهترین پاسخ در سایت ما وجود دارد تا وبسایت ما را در لینک اول به افراد نمایش دهد.

در گذشته سئوکار ها سایت را فقط برای گوگل بهینه می کردند اما الان فقط با این روش نمی توانید سایتتان را در نتایج جستجو بالا بیاورید. سایتتان باید برای کاربران هم سئو باشد یعنی نیاز کاربر را به بهترین نحو پاسخ دهید. فرض کنید فردی در گوگل عبارت "خرید لب تاپ" را سرچ می کند. گوگل سایتی که را نمایش می دهد که کاربر بتواند از آن به صورت اینترنتی و به راحتی لب تاپ مورد نظرش را خریداری کند. همچنین مشخصات لب تاپ ها به همراه قیمت به راحتی در دسترسش قرار بدهد.

آموزش سئو داخلی

سئو بخش های زیادی دارد که یکی از مهم ترین بخش ها آن سئو داخلی می باشد. سئو داخلی اقداماتی است که شما به صورت مستقیم بر روی صفحات سایتتان انجام می دهید تا بتوانید آن ها را بهینه کنید. برای مثال شما وقتی یک مقاله بسیار جامع و یونیک تولید می کنید، در اصل در بخش سئو داخلی فعالیت انجام می دهید. در سئو داخلی فاکتوری های بسیار زیادی وجود دارد که هر چقدر این فاکتور ها بیشتر در سایت رعایت شود، سایت بهینه تر خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • چه کسانی در حال بازدید هستند؟   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.