رفتن به مطلب

چند روش اثبات شده کسب درامد از وردپرس


mwordpress

پست های پیشنهاد شده

several-proven-methods-to-earn-from-wordpress.jpg

 

چند روش اثبات شده کسب درامد از وردپرس

 

در این مقاله چند روش اثبات شده کسب درامد از وردپرس را میخوانید

 

افراد زیادی هستند که با کلماتی از قبیل:کسب درامد،کسب درامد در خانه،کسب وکار،ثروت در گوگل به جستجو می پردازند و به دنبال این هستند که بتوانند یک کسب و کار موفق و پر پول داشته باشند که شاید حالا روش هایی را هم یدا کرده اند ولی خب عملی و اثبات شده نبوده اند ولی الان که در این صفحه هستید باید به شما بگوییم که شما یکی از خوش شانس هایی هستید که به این صفحه مواجه شده اید که میتوانید روش های اثبات شده کسب درامد که با کمک وردپرس میتوانید داشته باشید را به شما عزیزان معرفی خواهد شد.

 

ایا شما هم مدیر وب سایت وردپرسی هستید؟ایا توسعه دهنده پوسته و پلاگین وردپرس هستید؟ایا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه میتوان از وردپرس کسب درامد کرد؟ایا میخواهید درامد های خوبی از وردپرس داشته باشید؟ایا میخواهید در منزل کار خود را شروع کنید؟ایا میخواهید یک زندگی ایده ال داشته باشید؟

 

اکر میخواهید شما هم بتوانید کسب درامد کنید پس باما همراه باشید تا چندین روش اثبات شده برای کسب درامد از سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

اگر که فقط عاشق وردپرس باشید و نتوانید کسب درامد کنید از این سیستم مدیریت محتوا خیلی جلو نیستید و بهتر است که هم عاشق وردپرس باشید و هم بتوانید از این سیستم کسب درامد کنید وقتی که شما درامد خوبی داشته باشید میتوانید سایت خود را نیز بیشتر و بهتر گسترش دهید 1f642.png

 

توجه:لطفا لبخند هم فراموش نکنید و تا اخر این مقاله را با لبخند بخوانید از همراهی شما عزیزان متشکریم 1f609.png

 

ساخت و فروش پلاگین

several-proven-methods-to-earn-from-wordpress-5.jpg

 

اگر شما توانایی ساخت پلاگین را دارید تا حالا به این فکر نکرده اید که چگونه درامد خود را افزایش دهید و میتوانید با ساخت پلاگین کسب درامد کنید؟حتما کاربرد پلاگین ها را میدانید که با کمک پلاگین ها میتوان قابلیت های جالب و کاربردی را به سایت وردپرسی اضافه کرد که سایت وردپرسی را میتوانند خیلی خیلی قدرتمند تر کنند و اینکه حالا افرادی هستند که پلاگین هایی را برای وردپرس میسازند حالا یا به صورت پولی یا رایگان در دسترس نیازمندان میگذارند.

 

پس اگر توانایی ساخت پلاگین را دارید همین الان لبخند بزنید و با انرژی ساخت پلاگین را شروع کنید و از پلاگین خود کسب درامد کنید.

 

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که وقتی پلاگین مورد نظر ساخته شد از کجا میتوان این پلاگین را فروخت؟در پاسخ باید به شما عزیزان بگوییم که میتوانید در سایت های همکاری در فروش پلاگین خود را منتشر کنید که البته کارمزدی هم از شما کسر میشود ولی اگر میخواهید ۱۰۰% هزینه متعلق به شما باشد میتوانید یک سایت راه اندازی کنید و پلاگین خود را در سایت خود بفروشید.

 

یا اینکه افرادی که میخواهند پلاگین اختصاصی برای سایتشان داشته باشند را پیدا کنید و به انها پیشنهاد همکاری بدهید و یا از طریق سایت خود پروژه دریافت کنید.

 

ساخت و فروش پوسته وردپرس

several-proven-methods-to-earn-from-wordpress-3.jpg

 

ایا شما طراح پوسته وردپرس هستید؟اگر پاسختان بله است تبریک به شما میگوییم که میتوانید همین الان شما از طریق تولید و فروش پوسته وردپرس کسب درامد کنید.خیلی خیلی نیاز نیست که بتوانید قوی ترین پوسته جهان را شما بتوانید طراحی کنید بلکه تنها کافیست که بتوانید یک پوسته کاملا استاندارد و واکنشگرا و در حد قابل قبول طراحی و کد نویسی کنید و درست همانند مرحله قبل می توانید یا در سایت های همکاری در فروش پوسته خود را منتشر کنید و یا پوسته را در سایت خود منتشر کنید و از کسب درامد لذت ببرید.

 

خب اگر که بلد نیستید که پوسته طراحی و کد نویسی کنید و نه پلاگین بسازید نگران نباشید که از چند روش دیگر نیز میتوانید کسب درامد کنید و از درامدی که کسب کرده اید لذت ببرید پس لبخند بزنید و تا انتها این مقاله را بخوانید 1f642.png

 

یا اینکه افرادی که میخواهند پوسته اختصاصی برای سایتشان داشته باشند را پیدا کنید و به انها پیشنهاد همکاری بدهید و یا از طریق سایت خود پروژه دریافت کنید.

 

ارائه خدمات مشاوره وردپرس

several-proven-methods-to-earn-from-wordpress-2.jpg

 

یکی از ساده ترین راه های کسب درامد انلاین با وردپرس این است که به ارائه خدمات مشاوره بپردازید که به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید شما میتوانید یک سایت بسازید و به افراد مشاوره در زمینه راه اندازی سایت بدهید چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه ای ولی تا قبل از ایجاد چنین سایتی حتما مطالعات خود را افزایش دهید تا بتوانید به نحو عالی به افراد مشاوره دهید در اخر هم میتوانید برای جذب مشتری بیشتر به افرادی که مشاوره داده اید بخواهید که دیدگاهشان را در مورد مشاوره شما بنویسند و شما دیدگاهشان را در سایت و شبکه های اجتماعی در معرض دید همگان بگذارید.

 

راه اندازی سایتی خدماتی

several-proven-methods-to-earn-from-wordpress-4.jpg

 

ایا شما مبتدی هستید و کار زیادی نمیتوانید انجام بدهید؟ایا فقط بلد هستید که وردپرس را نصب و راه اندازی کنید و همچنین پوسته ای را نصب کنید؟حتی مبتدیان هم میتوانند این کار را انجام بدهند اما چگونه؟

 

شما با نصب وردپرس و پوسته و ارائه خدمات پشتیبانی میتوانید به افراد تازه کار کمک کنید تا به راحتی صاحب سایت شوند و حالا برای شروع این کار میتوانید یک صفحه جدید در سایت خود بار کنید تا افراد بتوانند درخواست نصب و راه اندازی را به شما بدهند.حتی اگر میخواهید کمی کار را گسترش دهید میتوانید به افراد هاست و دامنه هم بفروشید.

 

یکی از روش ها این است که شما بیاید پکیج هایی به این صروت درست کنید : یک عدد پوسته فروشگاهی+ یک گیگ هاست+یک دامنه .ir +پشتیبانی یکساله درست کنید تا افراد بتوانند پکیج مورد نظر خود را به شما سفارش دهند

 

تولید محتوا کنید

several-proven-methods-to-earn-from-wordpress-1.jpg

 

اهل قلم و نوشتن هستید؟اگر پاسخاتان بله است این روش فقط مخصوص شماست.یکی دیگر از راه های کسب درامد از وردپرس این است که محتوا تولید کنید و در ازای محتوای تولید شده مبلغی را دریافت کنید.برای کسب درامد به این شیوه میتوانید وارد سایت هایی شوید که به تولید کننده محتوا نیازمند هستند.

 

خودتان سایت داشته باشید

several-proven-methods-to-earn-from-wordpress-6.jpg

 

حالا شما میتوانید یک سایت برای خود راه اندازی کنید و تمام خدمات بالا را در سایت خود قرار دهید و به یک سایت کامل تبدیل شوید.مثلا پوسته،پلاگین،خدمات مشاوره،سایت خدماتی و تولید محتوا را برای سایت خود تولید کنید و در اینده نه چندان دور میتوانید درامد قابل توجه ای داشته باشید و به این نکته هم توجه کنید که اگر یک سایت داشته باشید که به طور منظم پست های جدید داشته باشید میتوانید رتبه بهتری داشته باشید و همچنین ترافیک زیادی را به سمت وب سایت خود سرا زیر کنید و وقتی ترافیک سایت شما زیاد شد میتوانید مکان های تبلیغاتی را در سایت خود اجاره دهید و از این طریق نیز کسب درامد کنید.

 

چگونه مشتری جذب کنیم؟

یکی از سوال هایی که حتما برای شما پیش امده این است که سایت هم راه اندازی کردیم ولی مشکل این هست که چگونه مشتری جذب کنیم؟شما برای جذب مشتری از روش های زیر میتوانید عمل کنید.

 

 

  • سئو سایت
  • تبلیغات

 

سخن اخر:

شما نیاز نیست که یک نابغه وردپرس باشید و بلکه با روش های بالا در حد قابل قبول میتوانید به صورت انلاین کسب درامد کنید و یک زندگی ایده ال برای خود بسازید.

 

حالا اگر اشنایی زیادی هم به وردپرس ندارید میتوانید از طریق سایت اسکارپ با وردپرس بیشتر اشنا شوید.

 

همچنین بازار کسب و کار انلاین را به طور دقیق مورد بررسی خود قرار دهید و ببینید که چه کسب و کاری هنوز وجود ندارد و اگر این کسبو کار بوجود بیاید نیاز خیلی از افراد را برطرف میکند با دقیق بررسی کردن و فکر میتوانید یکی از موفق ترین کسب و کار راه اندازی کنید.

 

امید خودتان هم از دست ندید و با انرژی زیاد و از همین الان چای خود را بریزید و کسب و کار انلاین خود را راه اندازی کنید.

 

ارزو میکنیم که شما بتوانید یک کسب و کار ناب و پر پول داشته باشید 1f609.png

 

ایا روش های کسب درامد جدیدتری سراغ دارید؟همین الان روش کسب درامد جدید خود را از طریق قسمت دیدگاه این پست ارسال کنید.

 

امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه

 

لبخند هم فراموش نکنید 1f609.png

 

موفق و پیروز باشید

 

اگر میخواهید افراد بیشتری با این روش ها اشنا شوند میتوانید این پست را با ذکر منبع در سایت خود منتشر کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

  • سلام
  • ممنون توضیحات جالبی بود دوست عزیز
  • فقط لطف کنید تصاویر رو در 20 اسکریپت پیوست کنید و از گذاشتن بک لینک خودداری کنید
  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...