رفتن به مطلب

سئو سایت و تگ ها


sarahpaydar

پست های پیشنهاد شده

سئو سایت و تگ ها

تگ ها از جمله مواردی است که در سئو سایت باید انجام شوند. در پروسه سئو سایت تگ ها و متاتگ های مختلفی وجود دارد که به عنوان آیتم های ضروری در سئو سایت مطرح می شود. تگ هدینگ که از h1 تا h10 است ، تگ توضیحات که به عنوان توضیحی از سایت در موتورهای جستجو برای لینک های سایت نشان داده می شود ، تگ alt که توضیحی از تصویر را بیان می کند مواردی هستند که با عنوان متاتگ و تگ ها در مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایت مطرح می شود.

hqdefault-300x225.jpg

 

تگ H1، H2 … در سئو سایت

 

تگ h1 تا h10 با عنوان هدینگ ها در سئو سایت مطرح می شود. H1 هدینگ و تیتر اصلی هر صفحه از سایت است و هر صفحه از سایت شما باید h1 و هدینگ یکتا داشته باشد. اینکه هدینگ یا همان کلمه کلیدی اصلی را در تمامی صفحات عینا تکرار می کنید اشتباهی در پروسه سئو سایت است. بلکه در حالت درست و صحیح باید کلمه کلیدی اصلی را برای h1 صفحه اصلی انتخاب کنید و برای عنوان و تیتر دیگر صفحات h1 را مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت انتخاب کنید و عینا همان کلمه کلیدی را تکرار نکنید. یعنی برای مثال اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت است h1 در صفحه اصلی سایت سئو سایت است و h1 برای دگیر صفحات می تواند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت خبری و غیره باشد.

 

متا تگ DESCRIPTION در سئو سایت

 

متاتگ توضیحات و description توضیحی از صفحه را در لینک در موتور جستجو نشان می دهد. در سیستم وردپرس خط اول محتوا را به طور پیش فرض به عنوان متاتگ توضیحات و description می شناسد پس باید پاراگراف اول محتوای خود را با دقت تنظیم کنید و کلمات کلیدی و نیز تیتر صفحه را عینا تکرار کنید.

 

تگ ALT در سئو تصاویر

 

تگ alt توضیحی را از تصویر به گوگل معرفی می کند. گوگل تصاویر شما را نمی بیند و این تگ alt است که کمک می کند تا هدف و مقصود خود را از تصویر به گوگل بشناسانید.

 

متا تگTITLE در سئو سایت

 

متاتگ تایتل عنوانی است که بر روی مرورگر برای هر صفحه نشان داده می شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...