رفتن به مطلب

سئو سایت وردپرس


sarahpaydar

پست های پیشنهاد شده

سئو سایت وردپرس

سئو سایت وردپرس برخی از موارد سئو که در سیستم مدیریت محتوای جوملا رعایت نشده است را رفع نموده است واین خود موجب خواهد شد که بسیاری از افراد قالب های وردپرس سئو بیس را مورد انتخاب خود قرار دهند و علاوه براین بسیاری از کاربران عنوان کرده اند که با قالب مدیریتی وردپرس راحت تر می توانند کار کنند. اما اگر می خواهید سئو سایت وردپرس خود را داشته باشید باید به سورس قالب بسیار توجه کنید.

 

 

 

سئو سایت وردپرس و بهینه سازی URL

 

سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امکان را به شما می دهد که در نوشته ها کوتاه سازی url را داشته باشید و در واقع صفحات با یک دش انتشار یابند. کوتاه بودن url بیانگر این امر خواهد بود که صفحات و محتوای آن را ارتباط بیشتری با سایت شما هستند. افزونه no category این امکان را فراهم می کند که url صفحات را به کوتاه ترین شکل ممکن ایجاد نمایید. نامگذاری صفحات را به صورن نام نوشته و سپیس نام دلخواه در تنظیمات سایت تنظیم کنیم.

دوربین مداربسته٫فروش دوربین مداربسته٫نصب دوربین مداربسته٫قیمت دوربین مداربسته٫خرید دوربین مداربسته٫

 

 

سئو سایت وردپرس و فایل HTACCESS

 

تنظیم نمودن فایل وردپرس موجب می شود که فایل های تصاویر ، ویدیویی ، سی اس اس ، جی اس و غیره را در سرور ذخیره نمایید و به واسط آن سرعت لود سایت خود را بیفزایید. فایل .htaaccess در وردپرس امکان leverage نمودن سرور و نیز jzip نمودن فایل ها را فراهم می نماید که موجب بهبود در سرعت لود سایت می شود.

 

 

 

سئو سایت وردپرس و صفحه 404

 

سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، صفحه 404 را به منظور بهبود سئو سایت منظور نموده است و هر url را تایپ نمایید که صفحه ای بدین منظور ساخته نشده باشد صفحه 404 با عنوان اینکه صفحه یافت نشد نمایش داده می شود.

 

 

 

سئو سایت و هدینگ صفحات

 

قالب وردپرس تیتر و عنوان نوشته ها را با h1 نشان می دهد و فرمت صحیحی برای درج نمودن عنوان صفخات می باشد. این در صورتی است که در جوملا و در مجموعه مطالب جوملا به صورت h2 می باشد. تنظیم نمودن هدینگ صفحات سایت متناسب با کلمات کلیدی و نیز در ارتباط با محتوای سایت، در بهبود رنکینگ شما اثرگذاری بالا خواهد داشت.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

  • سلام
  • ممنونم از مطلب شما
  • انتقال به بخش سئو و اموزش - از گذاشتن بک لینک هم خوددداری کنین

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...