رفتن به مطلب

سئو سایت و الگوریتم مرغ مگس خوار


bahman

پست های پیشنهاد شده

google-hummingbird-algorithm-seo-300x201.jpg

 

سئو سایت و الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تبلیغات موجود در سایت را مورد بررسی قرار می دهد. اگر سایت شما تبلیغات بنری متعددی را قرار داده است باید بدانید که این بنرهای تبلیغاتی نیازمند زمان بارگذاری طولانی می باشد و برای کاربران سایت شما گاها جالب نخواهد بود. از این رو گوگل به منظور رضایتمندی کاربران خود در الگوریتم مرغ مگس خوار این مورد را مورد توجه قرار داده است.

 

google-hummingbird-algorithm-up-300x182.jpg

 

الگوریتم مرغ مگس خوار در سئو

الگوریتم مرغ مگس خوار در سئو بنرهای تبلیغاتی موجود در سایت را مورد هدف قرار می دهد. وجود بنر های تبلیغاتی متعدد که به سایت های خارجی لینک شده است موجب خواهد شد که سایت شما اسپم گردد و با کاهش اعتبار روبه رو شوید. این کاهش اعتبار در افت رنکینگ سایت صورت می گیرد.

 

google-hummingbird-300x200.jpg

 

راهکارهای الگوریتم مرغ مگس خوار در سئو

با توجه به مطالب بیان شده در بالا اگر بخواهید بنرهای تبلیغاتی خود را در سایت قرار دهید و هم به واسط الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل جریمه نگردید چگونه می بایست عمل نمایید. می توانید بنرهای تبلیغاتی خود را در حجم فایل بهینه شده ذخیره نمایید و سپیس آنها را به صفحات داخلی خود لینک نمایید. در واقع لینک دهی داخلی نمایید و در صفحه جدا که برای آن تبلیغات ساخته اید توضییحاتی از اطلاعات تماس آن درج نمایید. همچنین ریدایرکت نمودن نیز امر دیگری است که بر روی بنرهای موجود در سایت می توانید انجام دهید. این موارد موجب می شود که دیگر شما اعتبار صفحه اصلی سایت خود را از دست ندهید و از نظر سئو سایت با مشکلی روبه رو نشوید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ٫ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ٫ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ٫ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ٫ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ٫ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ٫ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ٫

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...