رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سلام همراهان گرامی 20 اسکریپت قبل از شروع سال جدید و خانه تکانی منزل بهتره با خانه تکانی سایت هایمان شروع کنیم آماده اید؟!

 

کیفیت لینک دهنده و محتوای جامع بزرگترین عوامل رتبه بندی گوگل برای سال 2016 یا 95 خودمان است.

 

تحقیقات اخیر روی یک میلیون وب سایت تاید میکند که کیفیت لینک دهنده و محتوای جامع بیشترین همبستگی را برای بودن در موقعیت های بهتر نتایج گوگل رقم می زند.

 

اما نتایج آنالیز سئو در سال 95:

 

1_محتوای جامع که بیشترین کارایی را برای کاربر دارد

محتوایی است که از چند مقاله کاربردی جمع آوری شده و در یک مقاله به صورت جامع ارائه شده بدون کمترین اضافه گویی با هدف رفع نیاز کاربر تولید شده است.

 

و پس از تولید محتوا به روش بالا شروع بازاریابی محتوا است فراموش نکنید راز بازاریابی محتوا (خلق و توزیع محتوای ارزشمند است که هدف اصلی آن سود آوری است) انتقال ارزش به مخاطب است محتوای شما حداقل باید برای خودتان مفید باشد و شما با خواندن آن شگفت زده شوید.

 

2_کیفیت لینک دهنده

 

کیفیت لینک از تعداد لینک مهمتر است چیز جدیدی نیست اما دومین اتوریتی بالاتر با الکسای بیشتر موقعیت بهتری را در گوگل نشان می دهد.

 

الکسا پایین تر (الکسای بهتر) معیار ضعیفتری از دومین اتوریتی بالاتر است تا حالا به این فکر کرده بودید الکسا بدون اینکه هیچ کد داخل سایت ما داشته باشه سایت و چطور رتبه بندی می کنه؟ متاسفانه در ایران برداشت های غلطی از رتبه الکسا می شود.

 

برای شروع بهتر است الویت اول شما “محتوای جامع” و الویت دوم هم “کیفیت لینک دهنده” باشد تا بهترین خروجی ممکن را در کمترین زمان بگیرید.

 

منبع: دکو وب

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...