decoweb 68 ارسال شده در مرداد 26، 1395 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در مرداد 26، 1395 موارد مخفی یا راز های تشکیل یک کمپین موفق لینک بیلدینگ در وب چیست؟ چطور می تونیم کمپین لینک سازی راه اندازی کنیم و از همه مهمتر چطور کمپین لینک سازی را به نتیجه برسانیم؟ نبود همچین مقاله ای در وب فارسی حس می شد تصمیم گرفتم از تجربه قبلی و تحقیق جدید در مورد موفقیت کمپین های لینک سازی مقاله جدیدی تهیه کنم. کمپین های لینک سازی متفاوت و خاص هستند برای هر سایت یک فرایند جذب لینک سازی در نظر گرفته می شود. من برای پروژه هام در کو وب سعی می کنم ماه اول عمومی و ماه دوم در جایی کار کنم که مخاطب بیشتر بوده چون بعضی از سایت ها خدماتی هستند که کار و واقعا سخت میکنه اما بعضی از سایت خبری هستند و جذب مخاطب بیشتری دارند که کار خیلی ساده تر انجام می شود. در نهایت تاکتیک ها و استراتژی ها بسته به رفتارشناسی کاربران انتخاب می شود. تمامی پروژه ها منحصر به فرد هستند, اما همه کمپین های لینک سازی در دنیا حداقل تا همین الان (-: از یک الگو پیروی می کنند. سعی کنید جنبش یا انگیزش و در کاربر برانگیخته کنید نظر شخصیم هست اما اگر جنبش عاطفی داشته باشید تا برند _ موفقیت سایت شما یک میلیون بیشتر از وقتی می شود که برند شده باشید. کمپین های لینک سازی برای موفیت موارد زیر رو نیاز دارند که اگر یکی از این سه اصل درست پیاده سازی نشود کمپین لینک سازی شما به خطر می افتد. راز های پیاده سازی کمپین های موفق لینک بیلدینگ: مفید بودن خدمت یا محصول کیفیت محتوای سایت همکاری 1_ مفید بودن خدمت یا محصول بدون مخاطب خدمت یا محصولی در کار نیست پس باید به مردم چیزی رو ارائه بدیم که خواستارش باشند. از صمیم قلب برای مخاطب کار کنید این مورد اگر به درستی شکل بگیره شما علاوه بر جذب لینک در حال انجام بازاریابی دهان به دهان در بین مخاطب ها نیز هستید. 2_محتوای با کیفیت سایت خیلی در این مورد در وب فارسی بحث شده زیاد به این مورد نمی پردازم فقط با موارد زیر می توانید الگوی محتوای با کیفیت سایت رو استارت کنید. استفاده از عکس های جالب و زیبا پوشش اخبار صنعت مرتبط با موضوع سایت شما پادکست های آموزشی استفاده از ویدئو و کلیپ ها بازی های سرگرم کننده و یا آزمون ابزار های تخصصی اینفوگرافیک و … در آخر برنامه منظم است هیچگاه هیجانی یا دلسرد کننده عمل نکنید فقط منظم باشید 3_تمایل به همکاری کمپین لینک سازی نیاز به نفس کشیدن دارد پس هوا را آماده کنید برای این قسمت برنامه ریزی کنید تا به امید خدا بهترین نتیجه ممکن و بگیرید – راهکار این مرحله بازاریابی اینترنتی با رویکرد محتوایی است. بهترین نوع بازاریابی اینترنتی: بازاریابی ایمیلی بازاریابی محتوایی و مهمترین رکن تداوم بازاریابی در رسانه های اجتماعی است منتظر نباشید تا بهترین و برای اجرای این سه قسمت آماده سازی کنید شروع کنید و به مرور در حال تکمیل باشید. منبع: دکو وب لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.