رفتن به مطلب

مرکز دانلود سورس کد اندروید


moein921

پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت تمامی توسعه دهندگان و دوستداران اندروید

 

در ایران برای دوستداران اندروید و توسعه دهندگان گرامی مرجعی جامع همانند سایتهای

 

Envato Market و codecanyonکه در خارج از کشور فعالیت میکنند وجود نداشت و از آنجایی که این سایتها کشور عزیزمان را فیلتر کرده و کاربران ایرانی اجازه ی دسترسی به این سایتها را ندارند در نتیجه ما بر آن شدیم تا محیطی را ایجاد کنیم تا کاربران و توسعه دهندگان اندروید از آن استفاده کنند.

 

این محیط اندروید پرس نام دارد. شما در این سایت که به عنوان اولین مرجع برای تمامی پارسی زبانان کار خود را آغاز کردهدو مسیر پیش رو دارید :

 

1 - اگر توسعه دهنده هستید به عنوان فروشنده ثبتنام میکنید و کار خود را آغاز کرده و میتوانید سورس ها و کتابخانه ها و حتی ویدئوهای آموزشی خود را بفروش برسانید.

 

2 -اگر کاربر هستید و میخواهید برنامه نویسی اندروید را شروع کنید با ورود به این محیط و دریافت سورس کدها میتوانید تا حد زیادی پیشرفت کرده و با دریافت سورس کدها و تغییر آنها و انتشار آنها در مارکتها به کسب درآمد بپردازید.

 

اندروید پرس کار خود را تازه آغاز کرده و مطمئن بدون حضور شما توسعه دهندگان هیچ اعتباری نخواهد داشت این شما هستید که به ما اعتبار میبخشید. ما میخواهیم مانند مارکت وردپرس محیطی را ایجاد کنیم البته با این تفاوت که ما به اندروید و توسعه دهندگان آن کار داریم و نه با وردپرس!

 

منتظر حضور گرمتان هستیم. تنها یک بار از سایت ما بازدید کرده چنانچه سورسی دارید برای فروش گذاشته و چنانچه دنبال سورس های با کیفیت میگردید از سایت ما دیدن کنید.(کافیست برای خود حساب فروشندگی در سایت اندروید پرس ایجاد کرده و محصولات خود را قرار دهند)

 

همچنین انجمنها میتواندد کتابخانه ها و ویدیوها و سورس های خود را در فروشگاه اندروید پرس قرار دهند. ما آماده ی همکاری با شما هستیم

 

Androidpress.ir

 

آیدی تلگرام مدیریت سایت

 

@MoeinJahangiri

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سایت منبع سورس کد برنامه نویسی موبایل وجود نداره به اون شکل مثل وردپرس و بقیه چندتا سایت و انجمن هستن که بروزرسانی درستی ندارن امیدوارم این سایت موفق بشه و استفاده کنیم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تمام تلاش ما هم این هست و صد البته این توسعه دهنده ها و دوستداران اندروید هستن که به ما دلگرمی میدن

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...