رفتن به مطلب

۷ روش بهینه سازی وب سایت های تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۶


novinmarketing

پست های پیشنهاد شده

برای بهینه سازی وب سایت در موتورهای جست وجوی جستجو، سرمایه گذار Jayson Demers نظریات خود را درباره ی تمرکز بر جلو بودن از رقیبان در بازار را بازگو می کند. تعداد کمی از تجارت های انلاین در مقایسه با وب سایت های تجارت الکترونیک که اجازه ی راهنمایی و معامله با مشتری دارند، می توانند از بهینه سازی در موتورهای جست وجو بهره برند. شما می توانید ترافیک بیشتری در وب سایت خود ایجاد کنید و همچنین صفحات خاص با ترافیک کم را به صفحه های پربازدید هدایت کنید این کار را می توانید با برقراری لینک های داخلی در سایت ایجاد کنید و بهینه سازی کنید.اما بهینه سازی در موتورهای جست وجو ودر کل تجارت الکترونیک همیشه راه گشا هستند. تکنولوزی به روز، باعث به وجود آمدن روش های جدیدی برای بهینه سازی وب سایت ها شده اند و بهترین مدیران وب در تجارت الکترونیک تمام تلاش خود را می کنند تا با اعمال این تغییرات از سرشناسان بازار باشند. در ادامه لیست هفت موردی از روش های مهم بهینه سازی در موتورهای جست وجو جهت بهبود تجارت الکترونیک را مشاهده می کنید که توجه به انها ضروریست.

 

10-1-300x189.jpg

 

 

  1. “بهینه سازی فوری در موتورهای جست وجو” بهترین کاریست که باید انجام دهید:

 

تکنولوژی سئو یا همان بهینه سازی در موتورهای جست وجو با توجه به تاثیر موتورهای جست وجو روی این عمل به سرعت درحال پیشرفت است. منظور من از تکنولوژی سئو چیست؟ منظورم نرم افزارهای سه قسمتی، دستگاه های الکترونیکی و ابزارهایی ست که مدیران ارشد وب برای بهینه سازی سایت و بالا بردن بهره وری از آنها استفاده می کنند. در واقع برخی راه حلهای فوری و ضروری اند که طرح و الگوی وب را بوجود می اوردند و به مدیران وب سایت این اطمینان را می دهد که بهینه سازی داخلی وب سایت چند مرحله دارد که می توانند از انها استفاده کنند. افزونه های سئو وردپرس نیز برای بهینه سازی در موتورهای جست وجوی بصورت خودکار در دسترس اند مانند yoast . این پلاگین ها برای بهبود وضعیت سئو داخلی وب سایت ها مفید اند اما برای انجام هر کار داخلی سایت کارایی ندارند. اگر می خواهید بهترین نتایج را بگیرید باید چیزهایی مانند عنوان و ضمیمه ها و… را برای بالا برن کارایی تغییر دهید.

 

80-300x170.jpg

 

 

  1. “محتوای طولانی” تعیین کننده است:

 

تا چندی پیش صفحه های ارائه محصول در سایت های تجارت الکترونیک از محتوا کوتاه و مختصر :عنوان، توضیح مختصر، یک سری عکس و انتقادات مشتریان تشکیل می شدند اما با توجه به درخواست مشتریان و طرفداری موتورهای جست وجو ازمحتوا, محتوا کوتاه به طولانی تغییر یافته است. محتوای طولانی تر جزییات بیشتر، عبارات محاوره ای تر و تفاوتهای بیشتری از بازار درحال توسعه در سالهای اخیر را به شما ارائه می دهد. من شما را شدیدا به گسترش محتوای طولانی در وب تشویق می کنم زیرا این تغییر، محصولاتتان را بخوبی عرضه می کند و از رخ دادن اشتباهات بی جا جلوگیری می کند.

 

 

 

 

  1. راه حل، “به اشتراک گذاری” است:

 

چندین سال است که رسانه های اجتماعی رایج شده اند اما در حال حاضر از اهمیت انها کاسته شده است. در بررسی اخیر که ۳۵۷ بازاریاب انلاین را مورد بررسی قرار دادم تا مشخص شود در بازاریابی انلاین چه می گذرد، ۵۲درصد از مخاطبان اظهار کردند دنبال بازگشت سرمایه تبلیغاتی از بازاریابی رسانه های اجتماعی اند درحالیکه ۴۸درصد دیگر معتقدند که این بررسی در ۵سال بعدی اهمیت دارد. نکته قابل ماحضه این بود که ۹۶درصد از مخاطبان تصمیم دارند در سال بعد یا بودجه خود را افزایش دهند یا ان را ثابت نگه دارند. بیشتر کاربران از Facebook, Instagram که برای نسل جوان کاربرد بیشتری دارد استفاده می کنند. یکی از بهترین راه ها برای گسترش تجارت الکترونیک از راه شبکه های اجتماعی تشویق به اشتراک گذاری همگانی حین خرید و بررسی صفحه است. کاربران را به اشتراک گذاری محصولات، انتقادها، بررسی و نحوه ی رسیدن محصول به انها تشویق می کنندو طرفداران را با فرصت های دسته جمعی درون سایتتان و کانالهای رسانه ای عمومی درگیر کنید.

 

 

  1. “محتوای تصویری” بیشتر از هر محتوایی کارایی دارد :

 

با توجه به پیشرفه و مهم شدن تلفن های همراه، وجودWi-Fi و امکان به اشتراک گذاشتن ویدیو کاربران خواستار محتوای تصویری بیشتری هستند. محتوای تصویری نسبت به دیگر محتواها به راحتی قابل پخش و گسترش در فضای مجازیست. در حقیقت اگر در صفحه ارائه محصول یا بلاگ گروهی از محتوای تصویری استفاده نمی کنید، حتما از بقیه بازاریاب ها عقب مانده اید. محتوا ی تصویری به سرعت در حال رواج است. پس بجنب!

 

 

  1. “بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه” بسیار حیاتی ست:

 

اخیرا بهینه سازی تلفنهای همراه از اصل بوسیله ی Mobile gedden update یکپارچه شده اما صرفا جلسات گوگل برای بهینه سازی تلفنهای همراه دوام خود را در جست وجوی جهانی از دست داده است. این بهینه سازی شامل بهینه سازی نرم افزارهایی می شود که گوگل علاقه مند به گسترش انهاست و به زودی روزی می رسد که پایگاه های تجارت الکترونیک هم به توسعه نرم افزارهای موبایل خودشان برای ادامه حیات نیازمند خواهند شد.

 

 

  1. “جست وجوی صوتی” و “دستیار دیجیتالی” محبوب و مرسوم می شوند:

 

تا چند سال پیش دستیار دیجیتالی امکاتی غیرقابل استفاده بود که در تشخیص درست صداها مشکل داشت امروزه بیشتر کاربران به جست و جوی صوتی اعتماد می کنند و بیشتر شرکت های الکترونیکی صاحب نام دستیار های صوتی مخصوص به خودشان مانندSiri, Alexa, Cortana, Google New را دارند. بازاریاب های تجارت الکترونیک Savvy شروع به سرمایه گذاری روی این روشها کردند و عبارات محاوره ای بیشتر، بهینه سازی بیشتر عبارات طولانی و جوابهای قابل قبولی که دستیار دیجیتالی بدرستی انها را ارائه می دهد را دربرمی گیرد.

 

93-300x180.jpg

 

 

  1. “نتایج داخلی” بسیار حائز اهمیت اند:

 

در سالهای اخیر بهینه سازی داخلی موتورهای جست و جو دستخوش تغییراتی شدند و واضح است که تکنولوژی های جدید (مانند تکنولوژی پوشیدنی همان ساعت دیجیتال یا عینک گوگل) اهمیت نتایج داخلی را بیشتر از قبل نمایان می کند. شرکتهای تجارت الکترونیک اغلب به راهبر داخلی فکر نمی کنند تا زمانیکه در سطح ملی کار کنند و هدف بزرگتری را مد نظر قرار دهند. در حقیقت داشتن راهبر داخلی به شرکت های تجارت الکترونیک کمک می کند تا نسبت به رقیبان متفاوت باشند و به هدف بزرگی که رقیبان از رسیدن به ان جلوگیری می کنند، برسند. در اینجا گوگل تمامی این موارد را فراهم اورده تا در اسرع وقت از انها استفاده کنند.

 

استدلال نهایی :

 

به این هفت روش کاملا توجه کنید تا مطمئن شوید سایتتان هنوز بدرستی عمل می کند در عصر مدرن شناخته شده باشید. با تکیه بر هدفتان و چگونگی نقش بهینه سازی در موتورهای جست وجو در رشد کلی تجارتتان، این هفت پیشنهاد نقش مهمی را در بازاریابی شما ایفا میکند. اینها تنها روشهای موجود نیستند پس سایت خود را انعطاف پذیر نگه دارید و همیشه نگاهی به پیشرفتهای غیرقابل پیش بینی بعدی داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مراجعه نمایید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...