رفتن به مطلب

برای پیاده سازی یک سایت عالی چی نیاز دارم؟


alireza13802001

پست های پیشنهاد شده

برای پیاده سازی یک سایت عالی چی نیاز دارم؟

به نام خدا

 

برای پیاده سازی یک سایت عالی چی نیاز دارم؟

بزارید با یه مثال شروع کنیم.

 

شما میخواید یک مغازه در سطح شهر بزنید، چی نیاز دارید ؟؟ اول، جا و فضای مغازه ، دوم اسم مغازه و در آخر محصولاتی که میخواید در اون به فروش برسونید البته به این سادگیا هم نیست و توی همین راه باید کلی مجوز و از این چیزا بگیرید که دیگه توضیح نمیدم.

 

برای سایت هم دقیقا همینطوره که شما اول میاید یک هاست (هوست) از یک شرکت میزبانی تهیه میکنید «این دقیقا میشه فضای مغازه شما» که هر چقدر بیشتر هزینه کنید جای بهتر و بزرگ تری گیرتون میاد

 

بعد از همون شرکتی که هاست خریدید یه دامنه هم بخرید (اینم دقیقا میشه اسم مغازه شما) که بازم هر چقدر پول بیشتر بدید پسوند بهتری گیرتون میاد که ما قبلا هم در رابطه با هاست صحبت کردیم هم در رابطه با دامنه که پیشنهاد میکنم همین الان روی لینک های زیر کلیک راست کنید و اونها رو در یک پنجره جدید باز کنید تا بعد از خوندن این مقاله اونها رو هم بخونید چون خیلی خیلی مهم هستن.

 

راهنمای انتخاب دامنه نکاتی برای انتخاب یک هاست خوب (لینک نکردم چون مدیران میگفتن هدف ما تبلیغ هست اما اگر مشکلی نداره بفرمایید تا لینک اونهارو هم بزارم)

 

خب حالا که فضای مغازه شما آماده شد وقت اون رسیده که مغازه خودتون رو شیک کنید یعنی مغازه ای درست کنید که هرکسی که اومد توی اون دلش نیاد خرید نکنه شما برای اینکه مغازه خودتون رو شیک کنید به یه سری چیزا نیاز داردی که ما در حوزه طراحی سایت به اونا میگیم افزونه و قالب.

 

افزونه و قالب چی هستن؟

 

شما وقتی که مغازه خودتون رو اجاره میکنید و یا میخرید دو راه وجود داره یکی اینکه یه کچ کار و یه رنگ کار میارید و اونو به سلیقه خودتون طراحی میکنید که خیلی هم هزینه بر هست یه راه دیگه هم اینه که میرید توی یک فروشگاه کاغذ دیواری و طرح مورد نظر خودتون رو انتخاب میکنید و خودتون میارید و خیلی راحت اونرو میچسبونید روی دیوار هاتون. خیلی دقیق اون چیزی که میخواید نمیشه اما امکان داره حتی زیبا تر هم بشه :-D. تازه این طوری کلی هم در هزینه هاتون صرفه جویی کردید.و تازه اگر کسی پیدا بشه و این کاغذ رنگی هایی که همه جا دارن به قیمت بالایی میفروشن رایگان به شما بده که دیگه خیلی بهتره که هدف ما هم در سایت پی اس وردپرس دقیقا همینه در زنگ حرفه و فن میتونید این قالب ها و افزونه هارو به رایگان دانلود کنید و استفاده کنید.

 

خب دیگه حالا میریم به زمانی که سایت ما (مغازه مجازی) آماده فروش محصولاتمون میشه…

 

یه جایی خوندم که شما اگه بهترین محصولات دنیا رو هم تولید کنید ولی ندونید که چطوری اونهارو به فروش برسونید در واقع یک ماشین بدون موتور،بنزین و چرخ را میخواهید برانید.

 

ما در بخش زنگ انشا قراره که به شما بگیم که چطور محصولات خودتون رو به فروش برسونید و از اونها به صورت کاملا اصولی کسب درآمد کنید.مثلا میگیم که فلان مغازه چیکار کرد که این قدر همه داره میفروشه و یا اون مغازه بزرگ چیکار میکنه که هیچ مشتری نداره

 

خیلی وقتا شده که شما میخواهید برای مغازه خودتون تبلیغ کنید و اصلا نمیدونید که چجوری باید یه تراکت رو طراحی کنید و هیچ وقت هم یک طراح نمیتونه ذهن شما رو بخونه و دقیقا اون چیزی که شما توی مغزتون دارید رو طراحی کنه.دقیقا توی کسب و کار اینترنتی هم همینجوره شما خیلی وقت ها نیاز دارید که برای فلان محصول خوبتون یک تصویری طراحی کنید که مزیت محصولتون رو برسونه اما نمیتونید ولی ما درزنگ هنر به شما آموزش میدیم که چطور برای محصولتون یک تصویر خوب طراحی کنید و یا اگر میخواهید در جایی تبلیغ کنید، اصول طراحی یک بنر تبلیغاتی خوب رو بهتون یاد میدیم

 

امیدواریم که از خوندن این مقاله لذت برده باشید و فهمیده باشید که کار ما در سایت پی اس وردپرس چی هست.

 

خدا نگهدار

منبع : پی اس وردپرس

یادمان باشد خودمان اول کار در گوگل چه چیزی سرچ میکردیم..... »آموزش نصب وردپرس بر روی هاست« پس هیچ وقت افراد مبتدی رو مسخره نکنیم چون خودمون یه روزی مثل اونها بودیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...