رفتن به مطلب

کد نمایش لینک نوشته قبلی و بعدی در ادامه مطلب وردپرس


پست های پیشنهاد شده

یکی از راه های افزایش بازدید سایت و هدایت کاربران جهت نمایش مطالب بیشتر در هنگام طراحی سایت با وردپرس نمایش لینک مطالب قبلی و بعدی در ادامه مطلب سایت می باشد اگر شما نیز از وردپرس برای راه اندازی سایت تان استفاده کرده اید با استفاده از کد نمایش لینک نوشته قبلی و بعدی در ادامه مطلب وردپرس می توانید این قابلیت را به سایت تان بیاورید . تقریبا قالب وردپرس استاندارد انگلیسی زبان قدیمی و جدید این قابلیت را دارا می باشند .

 

 

جهت نمایش پست های قبلی و بعدی باید فایل single.php قالب وردپرس تان را ویرایش کنید و کدهای زیر را در محل های مناسب قرار دهید .

 

 

<a href="https://go.20script.ir/index.php?url=<?php echo get_permalink(get_adjacent_post(false,'',true)); ?>" class="box1"> << مطلب بعدی  </a><a href="https://go.20script.ir/index.php?url=<?php echo get_permalink(get_adjacent_post(false,'',false)); ?>" class="box2">  مطلب قبلی >> </a>

 

 

در کد بالا با نوشتن کدهای css برای کلاس های box1 و box2 می توانید شیوه نامه دلخواه خود را پیاده سازی کنید و یا به جای کلمات مطلب بعدی و مطلب قبلی می توانید از عکس مورد نظرتان استفاده کنید .

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...