رفتن به مطلب

از سرعت سایت وردپرسی ناراضی هستید؟


پست های پیشنهاد شده

انتخاب سرور خوب

داشتن سرور و تهیه ی اون از شرکت های قدرتمند خیلی در امر سرعت موثره! یعنی میتونم بگم بیش از ۵۰ درصد موضوع به انتخاب سرور برمیگرده برای اینکه بتونین میزبان خوبی داشته باشید باید برای این قضیه تحقیق کنید و زمان بگذارید.هاست شما باید پهنای باند خوبی رو پشتیبانی کنه همچنین باید به اصطلاح هاستینگ ها درصد زیادی آپ تایم باشه و مهم تر از همه اینه که باید به صورت کاملا منظم بک آپ گیری بشه.

بعضی از هاستینگ ها این امر رو نادیده میگیرند و بر گردن مشتری میگذارند. این کار خیلی اشتباهه!!! درسته که مشتری خودش باید همیشه از سایت نسخه ی پشتیبان تهیه کنه اما شرکت هاستینگ موظفه بدون توجه به این مورد همیشه به صورت منظم از سرور هر مشتری بک آپ بگیره و در مواقعی که نیازه استفاده کنه.

 

انتخاب قالب مناسب

متاسفانه، تمامی قالب هایی که برای وردپرس منتشر میشه استاندارد نیستند! بعضی از قالب ها دارای تنظیمات خوبی نیستند و از همون اول کاری قبل از اینکه افزونه ای نصب بشه درگیر کندی سرعت هستند.

برای اینکه قالب شما استاندارد باشه همیشه از مراجع اصلی استفاده کنید.

درباره ی قالب های ترجمه شده نیز باید به شما این نکته رو یاداور بشم که برخی قالب ها در زمان فارسی شدن بهم میریزند و دچار مشکلاتی میشن! در واقع به حالت کلی قالب خوب و زیبا و بدون نقصی به نظر میرسند اما در باطن کم کم متوجه مشکلاتش خواهید شد. پس در انتخاب این مدل قالب ها نیز بسیار دقیق عمل کنید.

پیشنهاد من برای انتخاب قالب اینه که قبل از خرید یا دانلود، دموی قالب رو به دقت بررسی کنید!

مواردی که در بالا به آن اشاره شد موارد ابتدایی هستند که باید در آغاز کار بسیار به آنها توجه کرد. موارد دیگری نیز وجود دارند که به اونها اشاره میشه:

 

شناسایی افزونه هایی که باعث کاهش سرعت میشن

 

 

9242-WPGPlus.jpg

 

 

 

P3 یکی از بهترین افزونه ها در زمینه ی شناخت افزونه های نصب شده بر روی سایت شماست.خیلی دقیق زمان بارگذاری هر افزونه رو روی سایت شما مشخص میکنه.

خیلی هوشمندانه این کار رو انجام میده! حتما استفاده کنید تا نتیجه رو ببینید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

تهیه وتنظیم:امیرپاشایی الویرا

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...