رفتن به مطلب

Face Branding در دنیای مجازی (برند کردن اشخاص)


saharrahin

پست های پیشنهاد شده

Face Branding در دنیای مجازی (برند کردن اشخاص)

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

تاکنون مقالات زیادی در رابطه با طراحی سایت و چگونگی برتری دادن یک وب سایت بر وب سایت های مشابه و به اصطلاح برند کردن آن در حوزه کاری خود تالیف کرده ایم , اما اگر بحث اشخاص به میان بیاد چه؟

همچنین تاکنون تمامی مطالب پیرامون وب سایت هایی تالیف شده که خبری , فروشگاهی , معرفی کننده سرویس , ورزشی و یا… هستند , اما ممکن است طراحی یک وب سایت حول محور یک شخص و به طور خلاصه به منظور Face Branding صورت بگیرد , یعنی تمامی قسمت های وب سایت به اطلاعات پیرامون یک فرد اختصاص پیدا کند.

 

Face Branding در دنیای عادی و روزمره

برای جلب توجه افراد پیاده و یا سواره در یک میدان اصلی و بزرگ شهری که در آن زندگی می کنید چه اقداماتی را ممکن است انجام دهید؟ شاید مانند تمامی مشاغل و با صرف هزینه زیاد , بعلاوه رایزنی های بسیار زیاد با مسئولین مربوطه شهر , اقدام به قرار دادن یک بنر با ارتفاع ۵ یا ۶ متر (حداکثر اندازه !! ) بکنید.

حال اگر شانس با شما یار باشد و همچنین با کارشناسی های بسیار زیاد و در نظر گرفتن مسائل روز و روانشناسی انسان ها اقدام به ساخت بنر کرده باشید , برخی از راننده ها برای دیدن بنر شما سرعت خود را کم کرده و نیم نگاهی به آن می اندازند.چنین کاری ممکن است برای برند کردن یک فرد یا Face Branding با قرار دادن بیلیبورد وی در سطح شهر صورت بگیرد.

 

Face Branding در دنیای وسیع اینترنت

اگر پیش از تصمیم برای نصب بیلیبورد خود را به جای افراد که ممکن است از محل نصب آن عبور کنند بگذارید , بی تفاوتی همیشگی خود در مواجهه با این نوع از تبلیغات را به یاد می آورید , پس چرا باید در زمینه ای که خودتان نسبت به آن سرد و بی اعتنا هستید سرمایه گذاری کنید؟امروزه شیوه های نوینی برای برند کردن و شناساندن یک چهره به عموم مردم وجود دارد.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

صفحه نمایش های کوچک تا بزرگ لپتاپ ها و کامپیوترهای شخصی در هر اتاقی , چه منزل و چه اداره جات , یافت می شوند و مدت هاست که زندگی بدون آن ها تقریبا غیر ممکن شده است.

جدای از هزینه نصب و مالیات بیلیبوردهای تبلیغاتی سطح شهرها , هزینه های میلیونی برای ساخت بدنه آن ها نیاز است , اما براستی تهیه یک بنر برای قرار دادن در گوشه صفحه نمایش یک کاربر , که با ورود به یک وب سایت نمایش داده می شود چقدر هزینه دارد؟

یک بیلبورد تنها در یک محل قابل نصب است اما بنر ساخته شده بسیار ارزان و شکیل شما می تواند در بی شمار وب سایت قرار بگیرد.

پس به کمک روشهای نوین به Face Branding و پراکنده کردن نام خود اقدام کنید.

 

کاربر باید بعد از ورود به وب سایت های معتبر و معروف شهر و کشورتان , عکس شما را بارها و بارها ببینید تا بدین وسیله نام شما در ذهن وی حکاکی شود.

اما این تنها کار ممکن در جهت Face Branding شما نیست.تاثیری که طراحی سایت شخصی برای شناساندن شما دارد با سایر روش ها غیر قابل مقایسه است.

 

طراحی سایت شخصی در راستای Face Branding

طراحی وب سایت شخصی و نحوه ایجاد آن , از ساختار منوها گرفته تا نحوه چیدمان عکس ها و مطالب در تصمیمی که کاربر درباره شخصیت شما می گیرد تاثیر زیادی دارد , به طوری که اگر پیشتر نزد افراد زیادی محبوب بوده باشید , با یک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شخصی نامناسب اسم و رسم خود را زیر سوال خواهید برد.نوشتم علایق , تفریحات روزمره , برخی خاطرات از روزهای سخت زندگی تا رسیدن به نام و رسمی که اکنون دارید می تواند تاثیر شگرفی در ذهن مخاطب داشته باشد , به طوری که مانند یک انفجار در فکر مخاطب , علاقمندی وی را به شما دوصد چندان می کند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...