رفتن به مطلب

ویژه پس گرفتن هزینه ی اپلیکیشن های خریداری شده از اپ استور و آیتونز


asal rnj

پست های پیشنهاد شده

اگر شما هم در موسیقی، فیلم، برنامه های تلویزیونی، کتاب ها یا اپلیکیشن هایی که از اپ استور یا آیتونز خریداری کرده اید با مشکل رو به رو شدید، می توانید مستقیما از اپل بخواهید تا هزینه را به شما برگرداند. برای این کار نیاز به دلیل موجه دارید، برای مثال در مواردی که اپلیکیشنی تصادفی و یا اشتباه خریداری کرده باشید، یا اپلیکیشن اشتباهی برایتان ارسال شده باشد و مواردی از این قبیل، می توانید هزینه ای که پرداخت کرده اید را پس بگیرید.

 

نحوه ی بازگرداندن هزینه با استفاده از آیتونز

 

 

  1. آیتونز را اجرا کنید.
  2. روی نام خود در بالای صفحه کلیک کرده و گزینه ی Account Info را انتخاب کنید.
  3. برای ادامه پیدا کردن کار، رمز خود را وارد کنید.
  4. در قسمت Purchase History، گزینه ی See All را انتخاب کنید.
  5. روی فلش کنار برنامه ای که می خواهید پس بدهید کلیک کنید.
  6. روی گزینه ی Report a problem کلیک کنید.
  7. سپس به وب سایت اپل هدایت می شوید. پس از هدایت شدن به این مسیر، وارد سایت شده، آپشن Refund را انتخاب کرده و دلیل خود را توضیح دهید.

 

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D8%AF%DB%8C-2-300x111.jpg%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-3-300x109.jpg

 

 

باز گرداندن هزینه با استفاده از وب

 

ممکن است زمانی به رایانه دسترسی نداشته باشید و یا بخواهید مستقیما از طریق وب سایت اقدام به درخواست باز پس گرفتن هزینه کنید. در این صورت:

 

 

  1. به صفحه ی گزارش مشکلات اپل به این آدرس بروید: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  2. با نام کاربری اپل آیدی (که معمولا ایمیل است) و رمزتان وارد شوید.
  3. برگه ی مناسب (موسیقی، فیلم، برنامه های تلویزیونی، کتاب یا اپلیکیشن) را انتخاب کنید.
  4. موردی که قصد بازگرداندن آن را دارید انتخاب کنید.
  5. در قسمت سمت راست محصول خریداری شده گزینه ی Report a problem را انتخاب کنید.
  6. دلیل بازگرداندن و درخواست پس گرفتن هزینه را انتخاب کنید.
  7. بخش Description را با توضیح مناسب پر کنید.
  8. گزینه ی Submit را انتخاب کنید.

 

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-8-300x108.jpg%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-5-300x109.jpg

 

پس گرفتن هزینه با استفاده از آیفون یا آیپد

 

یکی دیگر از راه های پس گرفتن هزینه از طریق آیفون یا آیپد است. برای این کار:

 

 

  1. در صفحه ی اصلی Mail را اجرا کنید.
  2. عبارت “Your receipt from Apple” را جست و جو کنید.
  3. روی رسید مورد خریداری شده کلیک کنید.
  4. روی خریدی که قصد گزارش آن را دارید کلیک کنید.

 

در اینجا، از طریق سافاری و اجرای مراحلی که در طریقه ی پس گرفتن هزینه از طریق وب توضیح دادیم، مشکل را گزارش کرده و هزینه را پس بگیرید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-6-300x171.jpg

 

توجه داشته باشید که بازگرداندن هزینه یک تا دو روز طول می کشد و حتی ممکن است از بخش پشتیبانی اپل با شما تماس گرفته شود تا دلیل درخواست پس گرفتن هزینه را تایید کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...