AynaZ 4,156 ارسال شده در مرداد 10، 1393 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در مرداد 10، 1393 شرکت سونی یکی از برترین تولید کنندههای تلفنهای همراه است که در هر دوره، اسمارت فونهای تولیدی این شرکت، یکی از رقبای سرسخت گوشیهای سایر تولید کنندههاست. سیاست سونی به این صورت است که هر ساله علاوه بر تلفنهای همراه معمولی، دو پرچمدار را نیز روانه بازار میکند. دلیل سونی برای انجام چنین کاری، پیش رفتن با تغییرات دنیای تکنولوژی است. این یک دلیل قانع کننده است، زیرا که تکنولوژی هر روز پیشرفت میکند و تغییرات جدیدی در دنیای آن رخ میدهد. Sony Xperia Z Ultra back logo 1024x576 پرچم دار های سونی هر شش ماه یک بار روانه بازار می شوند بسیاری معتقد هستند که این دوره زمانی ۶ ماهه واقعا کوتاه است، این دوره کوتاه به این معنی است که با معرفی یک پرچمدار، شش ماه بعد، دیگر گوشی مورد نظر پرچمدار نیست و این سیاست برای بیشتر دوست داران دنیای فناوری از جهاتی خوش آیند نیست. زیرا اگر فردی که قصد دارد مبلغ بسیار بالایی را برای خرید گوشی جدید (پرچمدار) هزینه کند، بداند که بعد از شش ماه، دیگر نمیتواند گوشی خود را با نام پرچمدار برای دوستان وآشنایانش معرفی کند، بسیار نارحت کننده است. همچنین تا زمانی که گوشیها نام پرچمدار را یدک میکشند، قیمت بسیار بالایی دارند اما با معرفی گوشی قدرتمندتر از همان شرکت، قیمت گوشی قبلی به صورت مشهودی پایین میآید. اگر این زمان کوتاه شش ماهه برای همگام شدن با دنیای تکنولوژی کافی باشد، پس باید سایر شرکتهای تولید کننده تلفن همراه نیز هر شش ماه یک بار پرچمدار جدیدی را در همان رده رونمایی کنند. نظر شما چیست؟ آیا این دوره شش ماهه برای معرفی پرچمدارها کوتاه است و باید از آن اجتناب شود و یا باید سایر شرکتها نیز برای همراه شدن با دنیای تکنولوژی مانند سونی عمل کنند؟! در این بین رفتار شرکتی مثل اپل که هر سال و حتی هر دو سال یکبار پرچمدار خودش را تغییر اساسی میدهد، میپسندید یا شرکتی مثل سونی را دوست دارید که خیلی سریعتر پرچمدار جدیدش را معرفی میکند؟! لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده