رفتن به مطلب

ضبط اسلوموشن در تمام مدل های آیفون


asal rnj

پست های پیشنهاد شده

همیشه، ضبط فیلم با سرعت آهسته یا اسلوموشن برای نشان دادن اهمیت یا برجسته بودن فیلم برای بسیاری از ما مهم بوده. در تلفن های همراه آیفون جدید ضبط فیلم های اسلوموشن بسیار ساده است، اما افرادی که از مدل های قدیمی تر آیفون استفاده می کنند ممکن است نتوانند از این قابلیت بهره ببرند. امروز شما را با اپلیکیشنی آشنا می کنیم که این قابلیت را در تمام مدل های تلفن های همراه آیفون در دسترستان قرار می دهد.

 

برای شروع ضبط فیلم اسلوموشن در تمام مدل های آیفون ابتدا در AppStore واژه ی SloPro را جست و جو کرده و سپس این اپلیکیشن را نصب کنید. فیلمی را با این اپلیکیشن ضبط کنید. به محض پایان ضبط، فیلم در SloPro ذخیره می شود. روی فیلم کلیک کرده و ویرایش را آغاز کنید. بدین منظور:

 

 

  • در قسمت راست و بالا روی گزینه ی Edit کلیک کنید.
  • با انتخاب Clip In و Clip Out بخش هایی از فیلم را که قصد دارید اسلوموشن شوند انتخاب کنید. (نشانگر را روی مکانی که میخواهید اسلوموشن از آن جا شروع شود قرار دهید و Clip In را انتخاب کنید. نشانگر را روی مکانی که می خواهید اسلوموشن در آن جا پایان یابد قرار داده و Clip Out را انتخاب کنید).
  • روی گزینه ی Slow-motion Options در قسمت بالا کلیک کنید. گزینه های زیادی برای نمایش وجود دارند اما ۵۰۰fps و ۱۰۰۰fps رایج ترین موارد در خلق فیلم های فوق اسلوموشن هستند.
  • پس از پیش نمایش اسلوموشن به پایان کار نزدیک می شوید.
  • روی گزینه ی Render کلیک کرده، Optical Flow را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-3-169x300.jpg

این اپلیکیشن رایگان است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...