رفتن به مطلب

موبایل گلکسی اس ۷ حدود ۲۵٪ بهتر از گلکسی اس ۶ فروش داشته است!


labour

پست های پیشنهاد شده

کمپانی سامسونگ به تازگی از پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی اس ۷ و نوع لبه دار آن رونمایی کرده است، این کمپانی با گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در زمینه طراحی یک حرکت انقلابی داشت و دستگاه های لوکسی را با ترکیب شیشه و آلومینیوم به بازار ارایه کرد. حالا در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با تغییرات جزئی در طراحی که تفاوت بزرگی در ارگونومی این دستگاه ها ایجاد کرده است و عملکرد سخت افزاری مثال زدنی توانسته است موفقیت های خیلی خوبی را کسب کند. در ادامه با ittl باشید تا نتایج تحقیقات موسسه counterpointresearch را درباره فروش گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با هم بخوانیم.

داده ها می گویند سامسونگ در ماه اول فروش گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج توانسته است بیش از ۱۰ میلیون دستگاه به فروش برساند و جالب اینکه این تعداد دستگاه های فعال شده است نه میزان دستگاه هایی که پخش کننده های جزیی فروخته شده باشد. این نشان می دهد که سامسونگ در گلکسی اس ۷ توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد.

طبق تحقیقات انجام شده داده ها نشان می دهند که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در برخی بازارها تا ۵۰٪ فروش بیشتر نسبت به مدت مشابه در فروش گلکسی اس ۶ داشته است. در بازار امریکا این مقدار برابر ۳۰٪، در اروپا غربی ۲۰٪ و در چین ۱۰٪ است که مقدار قابل تاملی به نظر می رسد. در مجموع و به صورت متوسط می توان گفت استقبال از گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به نسبت گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در ماه اول ارایه مقدار ۲۵٪ بهتر بوده است.

بازگشت قابلیت هایی چون مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از مموری کارت در کنار عملکرد واقعا سریع و دلچسب، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق سریع و باتری های حجیم تر با عملکرد بهتر می تواند از عوامل موفقیت سامسونگ باشد. البته از یاد نبرید که سامسونگ با عرضه سریع گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به شکل مشخصی از رقبا جلو افتاد و این هم به نظر ما عامل تاثیر گذاری در این موفقیت بوده است.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را چطور دیدید؟

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...