رفتن به مطلب

ظاهرا کیفیت صدای آیفون اس ای (iPhone SE)نسبت به آیفون های ۴ سال قبل، ضعیف تر است


labour

پست های پیشنهاد شده

کمپانی اپل معمولا به استفاده از بلندگوهای خوب در موبایلهای خود مشهور است، این روال از آیفون ۵ به این سو معمولا رو به پیشرفت بوده کاربرانی که برای آن ها خروجی صدا (از جک ۳٫۵ میلی متری هدفون) اهمیت دارد همواره از داشتن آیفون ها خرسند بودند. در این مطلب می خواهیم آیفون اس ای (iPhone SE) را از این نظر بررسی کنیم، در ادامه با ittl همراه باشید.

آیفون SE محصول سال ۲۰۱۶ اپل است که طراحی سال ۲۰۱۳ را دارد. این دستگاه اشتراکات زیادی بین آیفون ۶ اس و آیفون ۵ اس دارد، به همین جهت انتظار می رود اکثر موارد چیزی بین این دو باشد، نه کمتر. در بررسی Phonearena از آیفون اس ای (iPhone SE) داده های قسمت خروجی صدا درج شده است که برای ما سوال برانگیز بود. تصمیم گرفتیم آن ها را با نسل های قبلی مقایسه کنیم و نتیجه تصویر زیر است:

 

باید گفت خروجی صدای آیفون اس ای (iPhone SE) از آیفون ۵ هم کمتر است. دلیل را نمی دانیم اما گویا آیفون ارزان اپل قرار نیست آن خروجی صدای همیشگی را ارایه دهد. کیفیت صدای خروجی جک ۳.۵ میلی متری هدفون برای شما چقدر اهمیت دارد؟ شاید بهتر می بود اپل در این بخش کمی بیشتر تامل می کرد، اینطور نیست؟

 

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...