رفتن به مطلب

گلکسی نوت ۶ با اسکنر عنبیه چشم (IRIS Scanner) و ضد آب بودن به میدان خواهد آمد


labour

پست های پیشنهاد شده

عنوان شده است که شاید سامسونگ گلکسی نوت ۶ را زودتر معرفی کند و در سریع ترین حالت هم حداقل ۴ ماه دیگر تا معرفی رسمی فاصله داریم اما گویا شایعات کم کم شروع شده اند و قرار است موارد جالبی را درباره گلکسی نوت ۶ به ما بگویند. در ادامه با ittl همراه باشید.

سامسونگ با گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج قابلیت ضد آب بودن را به خانواده سری اس (Galaxy S) سامسونگ بازگرداند. گلکسی اس ۵ گوهینامه IP67 داشت اما گلکسی نوت بعد از آن، یعنی گلکسی نوت ۴ این چنین قابلیتی نداشت. اگر شما هم از کاربران سری نوت هستید که در خفا (!) آرزو می کردید کاش گلکسی نوت ۶ هم همانند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج ضد آب باشد باید بگوییم حالا اما گویا قرار است گواهینامه IP68 گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در گلکسی نوت ۶ هم وجود داشته باشد، شاید دعایتان مستجاب شده باشد!

 

شایعه دیگر اما موردی که درباره هر نسل گلکسی اس یا گلکسی نوت همواره مطرح شد اما به واقعیت نپیوست. اسکنر عنبیه چشم تا به حال شایعه جذاب اکثر پرچمدارهای مورد علاقه کاربران بوده است اما تا به حال فقط در پرچمداران اخیر ویندزفونی یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال دیده شده است. به تازگی اما این شایعه درباره محصولات آتی سامسونگ با ورود ۲۰۰ عدد اسکنر عنبیه چشم به هند جهت مقاصد تحقیق و توسعه قوت گرفته است. به همین دلیل انتظار می رود که سامسونگ در گلکسی نوت ۶ دو قابلیت اصلی جدید را که قبلا در دستگاه های این خانواده استفاده نشده است را استفاده کند.

نظر شما درباره این قابلیت ها چیست؟ یک گلکسی نوت ضد آب و دارای حسگر عنبیه چشم را دوست دارید؟!

 

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...