رفتن به مطلب

ساخت برنامه اندروئید + Android Studio


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

بر اساس برآوردها نزدیک به 1.6 میلیون برنامه همراه موجود در فروشگاه آنلاین گوگل با استفاده از این برنامه طراحی و ساخته شده اند و حال Android Studio 2.0 با تغییرات کامل در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

 

افزایش سرعت و بهره وری و اضافه کردن بخشی به نام Instant Run از جمله مزایای نسخه جدید این برنامه است. Instant Run به کاربران امکان می دهد بلافاصله بعد از اعمال تغییرات در کدنویسی، نتیجه آن را در محیط برنامه مشاهده کنند، بدون آنکه نیازی به نصب مجدد فایل برنامه باشد.

 

از جمله دیگر امکانات این برنامه می توان به ویرایش هوشمند و قابل پیشبینی کد مانند کامل کردن، ریفاکتور کردن و تحلیل، قالب های آماده برای برنامه های مختلف و شروع کردن سریع تر ساخت برنامه، پیش نمایش زنده برنامه برای اندازه صفحه های مختلف مانند ساعت های هوشمند، موبایل، تبلت و تلویزیون، مدیریت دستگاه های مجازی که با SDK Manager نصب شده اند، استفاده از Gradle برای مدیریت Build ها و Maven برای وابستگی ها، ویرایش Layout ها با امکانات جانبی مفید، استفاده از ProGuard و امضا کردن برنامه، نمایش اطلاعات و وضعیت مصرف برنامه از منابع دستگاه، پشیتبانی از پروژه های NDK ، پشتیبانی پیش فرض از Google Cloud Platformو ... اشاره کرد. /فارس

 

 

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

  • Like 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...