رفتن به مطلب

پتنت جدید اپل: بندهای ماژولار برای ساعت اپل


labour

پست های پیشنهاد شده

در حقیقت می توان اپل واچ را موفق ترین ابزار پوشیدنی هوشمند در رده قیمتی خود هم دانست. ساعتی که فقط برای دارندگان دستگاه هایی یا سیستم عامل iOS در دسترس است. اپل یک پتنت جالب تحت عنوان “بندهایی با عملکرد ماژولار برای ابزارهای هوشمند پوشیدنی” ثبت کرده است. این پتنت در فوریه سال ۲۹۱۵ ثبت شده و به ما سرنخی درباره تفکر آینده اپل درباره ساعت هوشمند خود می دهد. در ادامه با ittl همراه باشید.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با خرید بندهای مختلف بتوانند کارایی ها نو و مناسب را به ساعت خود اضافه کنند. با چنین قابلیتی اپل نیاز نیست هر بار به معرفی یک اپل واچ جدید با مشخصات سخت افزاری نو برای قابلیت های کاربردی جدید اقدام کند. به علاوه به نظر ما این کار به اپل اجازه می دهد قابلیت های جدید را بدون نیاز به بزرگتر یا پر هزینه تر کردن ساخت اپل واچ انجام دهد.

 

برخی از استفاده های مفید و با پتانسیل زیاد برای حضور در ارایه های اولیه که در این لیست پتنت آورده شده است عبارت است از:‌ باتری اضافه، ابزار پایش فشار خون، دماسنج، ماژول GPS، بلندگو، دوربین و یک بند که می زان تعرق شما را زمانی که اپل واچ را به دست دارید، اندازه می گیرد. جذاب است، نه؟!

 

تا پیش از این برای مثال Samsung Gear با یک دوربین در بند وجود داشته است اما نه به صورت ماژولار. به غیر از این اخباری درباره ساعت بعدی سونی که بخشی از سخت افزار آن در بند قرار گرفته است هم شنیده بودیم اما آن هم به صورت ماژولار نبود و بخشی از سخت افزار اصلی در بند قرار می گرفت.

در تصاویر زیر می توانید جزئیات ثبت شده این پتنت را ببینید:

 

نظر شما درباره آینده ساعت های هوشمند و در مجموع ابزارهای هوشمند پوشیدنی چیست؟ هیجان انگیز است!

 

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...