رفتن به مطلب

اپل این قابلیت را به کابران می دهد تا اپل واچ های خود را شخصی سازی کنند


novinmarketing

پست های پیشنهاد شده

شرکت اپل جدیدا در وب سایتش امکانی را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند قاب، بند و صفحات مختلفی که برای اپل واچ وجود دارند را ببینند و در ادامه برای انتخاب گزینه دلخواه خود تصمیم بگیرند. شرکت ساکن کوپرتینو این قابلیت جدید را «گالری ساعت اپل» نامگذاری کرده و افراد می توانند از بین جنس ها و طرح های مختلف، مواردی که مورد علاقه شان را است را انتخاب و یک نوع ساعت هوشمند، بر اساس سلیقه یا نیاز خود خریداری نمایند.

 

6666666666.jpg

این کمپانی قیمت اپل واچ را 50 دلار کم کرده و از روز دوشنبه هفته گذشته قیمت این محصول از 299 دلار به بالا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

جا دارد که اشاره کنیم این نوع از ساعت نه تنها محبوب ترین و برترین اسمارت واچ دنیا به حساب آمده، بلکه تقریبا همه ی کاربران از آن رضایت کامل دارند.

بر اساس آماری که بدست آمده حدود 33 درصد از کاربران اپل واچ به طور منظم بندهای ساعت خود را تعویض می کنند و از این رو «گالری» برای آنها روشی بسیار مناسب برای انتخاب بهترین گزینه موجود به شمار خواهد رفت.

برای مشاهده ی این قابلیت جدید می توانید به قسمت صفحه اصلی وب سایت اپل رفته و روی Apple Watch کلیک کرده تا لینک گالری برایتان نمایش داده شود.

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...