رفتن به مطلب

محافظت از ایمیل ها در آیفون


asal rnj

پست های پیشنهاد شده

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-750x410.jpg

حفظ تلفن همراه از چشم های کنجکاو با اثر انگشت بسیار عالی است. در حال حاضر شما می توانید ایمیل های خود را قفل کرده و امن نگاه دارید.

 

به روز رسانی جدید برنامه ی Outlook مایکروسافت، که مسلما بهترین نرم افزار ایمیل برای iOS است، در حال حاضر به کاربران امکان می دهد تاز ایمیل های خود با اثر انگشت، با استفاده از دستگاه های iOS مجهز به سنسور ID لمسی محافظت کنند.

 

برای فعال کردن این قابلیت به بخش Setting اپلیکیشن رفته و در قسمت Preferences، گزینه ی “Require Touch ID” را فعال کنید.

 

دفعه بعد که Look Out را راه اندازی کنید، از شما درخواست می شود قبل از اجازه خواندن ایمیل ها، هویتتان را با اثر انگشت تایید کنید.

 

برنامه ایمیل اپل وجیمیل از حفاظت لمسی ID پشتیبانی نمی کنند. با یک جستجوی سریع تنها یک برنامه ی جیمیل به نام Safe Mail for Gmail خواهید یافت که به شما امکان قفل کردن ایمیل هایتان با Touch ID را می دهد.

 

با به وجود آمدن تمام بحث های اخیر در مورد رمزگذاری و حفظ حریم خصوصی داده ها، این موضوع که مایکروسافت یک سطح بالاتر از امنیت به برنامه ایمیل افزوده فوق العاده است. ما از طراحان نرم افزار بیشتری که از Touch ID برای محافظت از اطلاعاتمان استفده می کنند استقبال خواهیم کرد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...