رفتن به مطلب

دیگر نگران گم شدن آیفونتان نباشید


asal rnj

پست های پیشنهاد شده

%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-750x410.jpg

از دست دادن تلفن همراه از معدود اتفاقات بسیار بدی است که ممکن است برای هر کسی رخ دهد و نگرانی از دست دادن آن همیشه فکر انسان را درگیر می کند. اما یک برنامه جدید اپل واچ قادر ممکن است بتواند در این مورد اندکی شما را آسوده خاطر کند.

 

شرکت امنیتی تلفن همراه Look out ، سه شنبه یک برنامه جدید با هدف محافظت از تلفن همراه در برابر سرقت و گم شدن برای اپل واچ ارائه کرد(و پیدا کردن تلفن همراه را اندکی ساده تر کرده است).

 

این برنامه اساسا مانند یک دسته دیجیتال برای آیفون عمل می کند، و با چند ویژگی به شما کمک می کند تا تلفن همراه خود را حتی اگر خارج از محدوده باشید رد یابی کنید.

 

اول این که این برنامه با استفاده از ارتباط بلوتوثی قدرت مند بین تلفن همراه و اپل واچ فاصله را به متر نشان می دهد و بنابراین مشخص می شود چقدر از تلفن همراه خود دور هستید. اگر از محدوده خارج شوید و اتصال به بلوتوث را از دست دهید، آژیر برنامه ی ساعت به صدا در می آید.

Look Out همچنین شامل ویژگی های دیگری نیز هست که ممکن است هنگام از دست دادن و یا به سرقت رفتن تلفن همراه مفید باشند. حتی اگر اتصال اپل واچ با تلفن همراه برقرار نباشد، این برنامه آخرین محلی که تلفن همراه و اپل واچ به هم متصل بوده اند را نشان می دهد . حتی اگر هنوز هم نتوانید آن را پیدا کنید، این برنامه دارای ویژگی “فریاد” است که هر دزدی را می ترساند.

%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-300x156.jpg

 

هنگامی که این ویژگی فعال شود، تلفن همراه زنگی با صدای بلند که پخش می کند که به شما کمک خواهد کرد آن را ردیابی کنید. این ویژگی شبیه به ویژگی اپلیکیشن Find My iPhone اپل است، که در ردیابی دستگاه های گم شده از طریق آلارم با صدای بلند نیز مفید است(هر چند خدمات اپل هنوز نسخه قابل پشتیبانی در اپل واچ را ارائه نکرده است).

 

برنامه Lookout می تواند بسیار مفید باشد زیرا نیاز نیست که برای ردیابی تلفن همراهتان به دستگاه جدیدی متصل شوید و نیاز نیست آیفون و اپل واچ -تا زمانی که به وای- فای متصل هستید- برای ویژگی فریاد به طور فعال متصل باشند.

 

آخرین نسخه ی اپلیکیشن اپل واچ Look Out برای iOS، ابزارهای دیگری را نیز برای پیشگیری از سرقت تلفن همراه پیشنهاد می دهد.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...