رفتن به مطلب

پشتیبانی Google Photos از عکس زنده در iOS


asal rnj

پست های پیشنهاد شده

%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-750x410.jpg

گوگل نرم افزار عکس خود را برای سیستم عامل iOS به نسخه ۱٫۸٫۰ به روز رسانی کرد که از دو ویژگی های مهم برای کاربران iPhone و iPad پشتیبانی می کند.

 

اول از همه این که، عکس های گوگل برای iOS در حال حاضر از مشاهده یک نسخه ی پشتیبان از عکس Live پشتیبانی می کند. همانطور که می دانید، عکس زنده یا Live در آیفون ۶S و ۶S پلاس عرضه شد که اساسا تصاویر زنده را با گرفتن تصویر چند ثانیه قبل و چند ثانیه بعد از گرفتن عکس ایجاد می کند- بنابراین، عکس زنده یک تصویر متحرک (شامل صدا) است.

 

ویژگی دوم به روز برنامه Google Photos چشم انداز Split است – این ویژگی به دارندگان آیپد اجازه می دهد تا از این نرم افزار همزمان در کنار سایر برنامه ها استفاده کنند؛ بدین منظور باید iOS 9.0 روی آیپد آن ها نصب باشد (زیرا نسخه های قدیمی تر سیستم عامل OS از چشم انداز Split پشتیبانی نمی کنند).

 

آخرین نسخه ی Google Photos برای iOS شامل پیشرفت عملکرد، منوی ناوبری بهبود یافته، کاهش استفاده از فضای ذخیره سازی (برای زمانی ک فضای کمی در اختیار دارید)، و پشتیبانی اختصاصی از iPad Pro است. Google Photos همچون گذشته برنامه ای رایگان است که می توانید آن را از App Store اپل رایگان دانلود کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...