رفتن به مطلب

دراپ باکس دست یابی به رکورد 500 میلیون کاربر را جشن می گیرد


Yazdan

پست های پیشنهاد شده

هم اکنون سرویس های ذخیره سازی ابری بیشماری موجود هستند و کاربران حق انتخاب بیشتری دارند تا هر یک از آنها را به عنوان سرویس محبوب خود برگزینند. اگر از محصولات اپل استفاده می کنید، هم اکنون به سرویس ابری ذخیره سازی داخلی اپل به نام iCloud دسترسی دارید. سرویس ابری اندروید نیز گوگل درایو نام دارد و سرویس ابری وان درایو نیز مختص پلتفرم های ویندوزی است. البته همیشه سرویس های داخلی یک پلتفرم لزوماً جزو بهترین سرویس ها نیستند و به همین دلیل سرویس های دیگری مانند دراپ باکس نیز به کاربران ارایه شده اند.

 

با وجود اینکه سرویس ابری دراپ باکس، سرویس داخلی هیچ یک از پلتفرم ها نیست اما توانسته عملکرد خیره کننده ای از خود نشان دهد. این شرکت رسماً اعلام کرده که تعداد کاربرانش به 500 میلیون کاربر ثبت نام شده رسیده است. البته بسیاری از کاربران نیز به طور جدی از سرویس های دراپ باکس استفاده نمی کنند و پرداخت آنها برای دریافت سرویس 100 درصد نیست اما با این وجود، دست یافتن به رکورد 500 میلیونی نیز یک موفقیت بزرگ به حساب می آید.

 

به گفته دراپ باکس، به نظر می رسد که کاربران جدید از طریق معرفی کاربران قدیمی با این سرویس آشنا شده اند و حدود 44 درصد از حساب های کاربری جدید به دلیل معرفی کاربران فعلی این سرویس ایجاد شده اند. همچنین این سرویس در بین فیلم سازان به محبوبیت بالایی دست یافته است و حدود 65 درصد از افرادی که در فستیوال فیلم Sundance شرکت کرده اند اعلام داشته اند که سرویس دراپ باکس در این سرویس بسیار ارزشمند بوده است.

 

بر خلاف اینکه عمده فعالیت دراپ باکس در آمریکا انجام می شود، اما بسیاری از افراد و شرکت ها از سرتاسر جهان به عضویت این سرویس در آمده اند. متاسفانه همانطور که گفتیم، مشخص نیست که این کاربران واقعاً کاربرانی هستند که برای دریافت سرویس هزینه پرداخت می کنند یا خیر، اما با همه این تفاسیر می توان گفت که دراپ باکس عملکرد خارق العاده ای داشته است. علاوه بر این، اخیراً شایعاتی مبنی بر اینکه دراپ باکس قصد دارد یک سرویس جدید را به کاربران خود ارایه کند نیز به گوش می رسد. گفته می شود که دراپ باکس در آینده فضایی برای چت کردن را که مختص شرکت ها و محیط های کاری ست، برای پلتفرم خود تهیه خواهد کرد.

 

منبع : تک شات

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...