رفتن به مطلب

مایکروسافت احتمالاً اوایل سال آینده گجت های ویندوز 10 جدیدی را معرفی می کند


Yazdan

پست های پیشنهاد شده

مایکرو سافت با ارایه ویندوز فون ها طرفداران خاص خود را دارد. حالا در گزارشی جدید اینطور عنوان شده است که مایکروسافت قصد دارد چندین دستگاه برخوردار از سیستم عامل ویندوز 10 را در سال آینده راهی بازار کند و به همین دلیل هم دومین به روزرسانی کلی ویندوز 10 را به سال 2017 موکول کرده است. البته هیچیک از این اخبار توسط مایکروسافت تایید نشده اند بنابراین هنوز باید به آن به دیده شک و تردید بنگریم. از طرفی ارایه سخت افزار جدید توسط این کمپانی در سال آینده خیلی هم دور از ذهن نیست. با تک شات همراه باشید.

 

اخیرا گزارش هایی ارایه شده که از تعویق ارایه به روزرسانی Redstone 2 برای ویندوز 10 از اواخر سال 2016 به اوایل سال 2017 حکایت می کند. در این گزارش ها هیچ دلیلی برای این تاخیر عنوان نشده است. به نظر می رسد این تاخیر به دلیل سخت افزارهای جدید در دست طراحی توسط مایکروسافت است که ارایه به روزرسانی Redstone 2 را به تعویق انداخته است.

 

سخت افزارهای جدیدی که احتمالا اوایل سال آینده توسط کمپانی مایکروسافت معرفی می شوند شامل تبلت های جدید ، احتمالا نمونه جدیدی از نخستین لپ تاپ های مایکروسافت ، و اسمارت فون سرفیس خواهد بود. در هر حال با توجه به سکوت مایکروسافت چاره ای جز انتظار نداریم.

 

منبع : تک شات

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...