رفتن به مطلب

خالق ایمیل درگذشت


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

...

 

خالق سیستم ایمیل، ری تامنیلسن در سن ۷۴ سالگی بر اثر یک حمله قلبی چشم از جهان بست ولی میراث گرانبهای او همچنان زندگی انسان‌ها را بهبود می‌بخشد.

 

از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، امروزه هر یک از ما ممکن است چندین حساب پست الکترونیکی یا ایمیل مختلف را داشته باشیم که تجارت یا امور روزانه ما تا حد بسیار زیادی به آن‌ها وابسته هستند.

 

با این وجود بسیاری از ما نمی‌دانیم که تمامی این ساختار به‌واسطه تلاش‌های یک مرد بزرگ در عرصه فناوری به وجود آمده است و ری تامنیلسن به‌عنوان خالق ساختار ایمیل شناخته می‌شود.

 

نزدیک به ۴۵ سال پیش بود که تامنیلسن موفق شد تا ایده پست الکترونیکی را به ثبت رسانده و ساختار نام @ دامنه میزبان را مورد استفاده قرار داد.

 

به‌ این‌ترتیب این ساختار تقریبا پست فیزیکی را به حاشیه کشاند و امروزه بسیاری از کاربران جهانی بدون نشانه @ نخواهند توانست تا کاربری‌های عادی خود در شبکه اینترنت را به کار بگیرند.

 

سرانجام این دانشمند بزرگ در سن ۷۴ سالگی و بر اثر روبرو شده با یک حمله قلبی دار فانی را وداع گفت که این امر مسلما برای دنیای فناوری اطلاعات به‌عنوان یک خسران بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

 

به گزارش ایتنا

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...