رفتن به مطلب

پرچمدار بعدی کمپانی اچ‌تی‌سی، اچ‌تی‌سی ۱۰ نام دارد


labour

پست های پیشنهاد شده

طبق شایعاتی که این روزها بازار گرمی را برای خود دستو پا کرده اند قرار بود که طلایه دار آینده کمپانی اچ تی سی (HTC) اچ‌تی‌سی وان ام ۱۰ نام داشته باشد، ولی ظاهرا نام این طلایه دار یک چیز دیگر است. باتوجه به این موضوع که اچ‌تی‌سی در این مدت، عملکرد مالی خوبی نداشته است، به یک پرچم‌دار پیروز نیاز دارد تا اوضاع فروش خود را بهبود بخشد؛ بنابراین، مصمم است تا پرچم‌دار خود را با تغییراتی قابل‌توجه از جمله تغییر در شیوه نام‌گذاری آن، ارایه دهد. برای جزئیات بیشتر درباره نام احتمالی پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی، همراه ittl باشید.

 

اکنون، این پرسش ذهن‌تان را درگیر کرده است که پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی، با چه برندی عرضه خواهد شد؟ برطبق آخرین توئیت شایعه‌پرداز معروف اوان بلاس، اچ‌تی‌سی، تصمیم دارد تا پرچم‌دار آینده خود را با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ عرضه نماید. این نام‌گذاری ساده، احتمالاً باعث می‌شود تا پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی بیش از پیش در نظر کاربران از پرچم‌داران سری اچ‌تی‌سی وان، متمایز جلوه کند.

 

اوان بلاس برای پیشگیری از انتشار شایعات متعدد درباره سیستم‌عامل پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی، اعلام کرده است که اچ‌تی‌سی ۱۰ با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ارایه نمی‌شود. تاکنون، هیچ اطلاعات دقیقی از زمان معرفی پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی، منتشر نشده است اما شرکت سازنده با انتشار تیزرهای متفاوتی از این گوشی، عطش کاربران را برای معرفی اچ‌تی‌سی ،۱۰ بیش‌تر کرده است.

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...