رفتن به مطلب

ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما –قسمت سوم


seo.nonegar1

پست های پیشنهاد شده

ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما –قسمت سوم

 

 

 

در پی ادامه مقاله ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما در دو قسمت قبل، به چند مورد باقیمانده از دلایل ضرورت و اهمیت طراحی این صفحه، اشاره می کنیم.

 

دلیل توجه کاربران به صفحه درباره ما چیست؟

چه دلیل مشخص و بارزی برای بازدید مرتب سایت از طرف بازدیدکننده وجود دارد. کشف این مهم در حوزه سئو سایت نیز لازم و ضروری است. پس از درک و شناسایی آن، با حفظ و ادامه همان شیوه در ساخت سایت از رضایت بازدیدکنندگان سایت اطمینان حاصل نمایید. بدیهی است یکی از دلایل بازدید مکرر سایت، علاقه مندی بازدیدکنندگان و کاربران به شیوه عملکرد صاحب سایت و افرادی که با او در طراحی وب سایت همکاری می نمایند و یافتن اطلاعات بیشتر درباره پیش زمینه اوست.

 

در مقیاس بزرگتر، این افراد مایل به شناختی مطمئن از کار و فعالیت با شخصی حقیقی هستند، فردی که با سرشت و خویی خوب، بیش از حد نیازمندی های کاربران را می شناسد و البته که تعداد درجه و جوایز کسب شده توسط فرد چندان اهمیتی در این زمینه ندارد. با طراحی این صفحه به مشتریان بالقوه این تضمین داده می شود که این یک سازمان یا موسسه ای است که قادر به شناسایی نیازهای آنهاست. ارائه اطلاعات مفید برای متقاعد نمودن مشتریان آینده نگر که چرا انتخاب این وب سایت ویژه، مناسب ترین گزینه است، بر عهده طراح سایت خواهد بود.

 

عکس عنصر تکمیل کننده صفحه درباره ما

حتما این جمله بارها شنیده شده که ارزش و بار معنایی یک تصویر با 1000 کلمه برابری می کند. بنابراین در زمان طراحی این بخش از سایت، نیاز به قراردادن عکسی از سازمان و مدیر آن که در بارگذاری و نام و توضیحات عکس اصول سئو رعایت شده باشد الزامی است. قراردادن تصویری از محل کار خود یا تصویری از خود، ذهنیت روشنی در افراد نسبت به صاحب سایت و فعالیت های وی ایجاد می نماید. البته نیازی به صرف وقت و هزینه بسیار برای داشتن بهترین عکس نیست، همین که عکسی باکیفیت که دربردارنده محل کار یا نمایی از شما در آن باشد کافیست. در باب رعایت نکات بهینه سازی سایت نیز بر کاهش حجم عکس که در سرعت لود سایت تاثیر مستقیم دارد، تاکید شده است.

 

اهمیت اطلاعات تماس

در بسیاری از نمونه های طراحی وب سایت صفحه ویژه ای به اطلاعات تماس اختصاص داده می شود که بر ضرورت آن نیز تاکید گردیده است. البته می توان بخش کوچکی از اطلاعات تماس را با ظرافت در صفحه درباره ما جایگذاری نمود. ایده اصلی در این زمینه نیز بر تبدیل کاربران سایت از حالت بازدیدکننده به مشتریانی است که اطلاعات تماس فوری برایشان فراهم شده است. یک راهکار نیز اضافه کردن بخش یا لینکی در این صفحه به صفحه تماس با ماست.

با توجه به زندگی در عصر شبکه های اجتماعی و حضور موثر در این شبکه ها که گام مثبتی در سئو وب سایت نیز هست، از میان اطلاعات فراهم شده در صفحه درباره ما، آدرس ایمیل و اطلاعات توییتر و فیس بوک نیز فراموش نشود. هرچه اطلاعات بیشتری از نحوه تماس با سازمان یا صاحب سایت فراهم گردد، شانس بیشتری در ساخت تماس های بازدیدکنندگان وجود خواهد داشت.

 

کلام آخر

روش طراحی صفحه درباره ما نوعی سلیقه شخصی است. با این حال، اطلاعاتی که فراهم می گردد تاثیر مستقیمی بر روی بازدید اشخاص از سایت و بهینه سازی وب سایت می گردد. انتخاب کلمات درست و ارائه چشم اندازی صحیح و توسعه ارتباط و تعامل با مشتریان و اعتمادسازی با ارزش های مشابه ضروری است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...