رفتن به مطلب

احتمال کپی‌برداری گوگل از رابط کاربری iOS در اندروید N


Yazdan

پست های پیشنهاد شده

اگرچه زمان زیادی تا انتشار نسخه نهایی اندروید 7.0 در اواخر سال جاری میلادی باقی مانده است اما گزارش‌ها حکایت از آن دارند که سیاست جدید گوگل در اندروید N برپایه حذف دراور برنامه‌ها خواهد بود. وب‌سایت Android Authority اطلاعاتی را از دو منبع جداگانه که دسترسی به نسخه‌های آزمایشی اندروید N دارند دریافت کرده که حذف دراور نمایش‌دهنده برنامه‌ها را تایید می‌کند.

 

با این وجود، احتمال آن وجود دارد که دراور برنامه‌ها در نسخه پیش‌نمایش ویژه توسعه‌دهندگان که همزمان با Google I/O 2016 عرضه خواهد شد، مجددا به اندروید N اضافه شود. در صورت پیاده‌سازی سیاست حذف دراور برنامه‌ها مطمئنا جای خالی یکی از شاخص‌ترین قابلیت‌ها در سیستم‌عامل اندروید احساس خواهد شد.

 

قابلیتی که هنوز مشخص نیست گوگل چگونه جای خالی آن را پر خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که استفاده از هوم اسکرین و پیمایش افقی نظیر آنچه در گوشی‌های اندرویدی فعلی هواوی و شیائومی مشاهده می‌کنیم جایگزین این رابط کاربری شود اما هرچه باشد، حذف دراور برنامه‌ها به شبیه‌شدن رابط کاربری اندروید به آنچه در حال حاضر در iOS مشاهده می‌کنیم خواهد انجامید. مسئله‌ای که حتی در صورت فراهم شدن امکان نصب لانچر جداگانه، مطمئنا باب میل طرفداران اندروید نخواهد بود.

 

منبع :‌ آی تی ایران

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...