رفتن به مطلب

اینستاگرام تایید دو مرحله ای را برای امنیت بیشتر اضافه می‌کند


Yazdan

پست های پیشنهاد شده

اینستاگرام در حال تبدیل شدن به یک رسانه اجتماعی قدرتمند است که هر روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. شاید به همین دلیل است که این شرکت تصمیم گرفته تایید دو مرحله‌ای را به فرآیند امنیتی خود اضافه کند.

 

امروز اینستاگرام در صحبت با انگجت تایید کرده که در حال تکمیل فرآیند امنیتی تایید دو مرحله‌ای است. البته تکمیل فرآیند این ویژگی امنیتی بسیار آهسته پیش می‌رود و مدت زمانی طول می‌کشد تا بتوانید آن را فعال کنید اما بالاخره برای همه کاربران این ویژگی فراهم خواهد شد.

 

چندی پیش وب‌سایت TechCrunch گفته بود که این سرویس اواخر سال پیش، ویژگی مذکور را فعال کرده، اما در آن زمان این قابلیت کاملا متفاوت کار می‌کرد. برای مثال سیستم به افراد یک کد فعال سازی می‌داد و کاربران مجبور بودند در آن زمان کد را یادداشت یا اسکرین شات بگیرند تا این ویژگی فعال شود.

 

همانطور که می‌دانید تایید دو مرحله‌ای، سیستمی است که کاربر را زمانی وارد سیستم می‌کند که کد دریافت شده به وسیله ایمیل یا پیام کوتاه را وارد کند.

 

این روزها بیشتر افراد مشهور دنیا در اینستاگرام صفحه اختصاصی خود را دارند و عکس‌های مختلفی را به اشتراک می‌گذارند. برای بسیاری از این اشخاص مشهور، عکس‌ها حکم یک وسیله شخصی را دارند که قرار نیست به دست افراد مختلف بیفتد و اینجا است که امنیت بیشتر حساب‌های اینستاگرام اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...