رفتن به مطلب

نکات کلیدی در دست یابی به درآمد واقعی


Yazdan

پست های پیشنهاد شده

در بین بازاریابان جدیدالورود پرسش هایی همانند کدام طرح بازپرداخت از بقیه مناسب تر است ؟ بهترین روش ساختن کسب و کار و موفقیت در آن چیست ؟ برای رسیدن به یک درآمد مناسب از چه کارهایی باید دوری کنم و چه کار هایی را باید انجام بدهم؟ مشترک است. بسیاری از آنان تصور می کنند که کلیدی ترین عامل برای رسیدن آنان به موفقیت طرح بازپرداخت یک شرکت است و تمام تمرکزشان را بر روی بررسی این طرح و برنامه ریزی بر روی آن می گذارند؛ درحالیکه این یک تصور غلط در بین آنان است. محصولات، شناخت افرادی که با عناوین مختلف فعالیت می کنند و برنامه ریزی شخصی مهم تر از طرح بازپرداخت برای دست یابی به موفقیت است.

 

محصولات

 

محصولات حرف اول را در انتخاب یک شرکت می زنند. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که به محصولات آن اعتقاد دارید و می توانید آن را عرضه کنید؛ از خودتان بپرسید اگر بحث کسب درآمد نباشد، خودتان حاضر هستید مصرف کننده محصولاتی که عرضه می کنید باشید یا نه ؟ اگر اعتقاد به محصولات شرکت نداشته باشید، عمر فعالیت شما کوتاه مدت خواهد بود؛ زیرا که با اعتقاد داشتن به محصولات است که می توانید به خوبی آن ها را معرفی و از آن محصولات دفاع کنید و برای خودتان مشتری جذب کنید. مشتریان زمانی که صداقت شما را احساس کنند، خریدشان را تکرار خواهند کرد و این یعنی کسب درآمد و ادامه فعالیت شما؛ در غیر این صورت فعالیت شما برای مدت طولانی ادامه نخواهد یافت.

 

برنامه ریزی شخصی برای کار

 

شما باید بدانید عامل اساسی رشد درآمد شما پیدا کردن یک طرح بازپرداخت اثر بخش نیست؛ هیچکدام از طرح های بازپرداخت جادویی نیستند. 4 نوع اصلی طرح بازپرداخت در این قسمت وجود دارد که شرکت ها در برخی موارد از ترکیب آن ها استفاده می کنند؛ زمانی در این طرح ها موفق خواهید بود که کار درست را انجام دهید، عملکرد نادرست شما باعث شکست شما در هر کدام از این طرح ها خواهد بود. زمانی که باید برای کار اختصاص دهید، آشنایی با مفاهیم باید این کسب و کار، آشنایی با قوانین و مقررات کار، اختصاص وقت برای آموزش دیدن و افزایش مهارت ها و تکنیک های فروش باید جزء برنامه ریزی های شخصی شما برای کار باشند. آشنایی با نحوه انجام صحیح فعالیت یکی از عاملان اساسی در دست یابی شما به موفقیت در این کسب و کار است.

 

شناسایی افراد فعال در این حرفه

 

افرادی که در گیر در این حرفه هستند عبارتند از: مصرف کنندگان، مشتریان ترجیحی، فروشندگان یا بازاریابان و رهبران فروش. مصرف کننده فردی است که تنها به هدف خرید محصولات مشترک مشارکت در شرکت دارد و صرفاً خریدار محصولات شرکت است و این خرید ممکن است فقط یک بار اتفاق بیفتد. مشتریان ترجیحی ماهیانه خرید ثابتی از شرکت دارند، فروش ندارند و پورسانتی دریافت نمی کنند؛ اما خرید آن ها جزء حجم فروش گروهی بازاریاب بالاسری محسوب می شود. آن ها مستقیم از شرکت خرید می کنند و قیمت خریدشان از مشتریان عادی پایین تر است. فروشندگان یا بازاریابان توزیع کنندگان محصولات شرکت هستند و می توانند از فروش شخصی و حجم فروش گروهی شان پورسانت دریافت کنند. رهبران فروش افرادی هستند که تعداد افراد زیادی تحت حمایت آن ها قرار دارند و علاوه بر انجام فروش به حمایت و آموزش افراد جدیدالورود هم اشتغال دارند.

 

هرکدام از این عناوین اهداف متفاوت در این حرفه دارند. در درجه اول این مهم است بدانید که با هر کدام از این عناوین، شغل و رسالت اصلی شما انجام خرده فروشی است و آگاهی از نحوه انجام فروش صحیح جزء وظایف اصلی شماست ؛ در درجه دوم دانستن اینکه جزء کدام یک از این عناوین هستید به شما کمک خواهد کرد، رفتارتان را برای رسیدن به درآمد مطلوبتان تنظیم کنید. همچنین شناخت انواع توزیع کنندگان به شما کمک می کند هر فردی را در هنگام معرفی کار در جایگاه خودش قرار دهید و رفتار متناسب با جایگاه او داشته باشید؛ برای مثال مشتریان ترجیحی صرفاً به عنوان یک خریدار ثابت محسوب می شوند و لزومی برای آموزش آن ها برای جذب به عنوان بازاریاب وجود ندارد. به همه افراد نباید به چشم یک توزیع کننده یا بازاریاب نگاه کنید، شما نیاز به مشتری هم دارید. یک عقیده غلطی که در این صنعت وجود دارد این است که هر کسی را من جذب کنم افراد دیگر را جذب خواهد کرد؛ شما برای موفقیت در کارتان به مشتریان نیز نیاز دارید به همه افراد به چشم یک بازاریاب نگاه نکنید و سعی در این نداشته باشید که همه افرادی که برای خرید محصولات به شما مراجعه کرده اند را با انواع وعده ها به کار جذب کنید؛ برخی از افراد روحیه فروشندگی ندارند و شغل فروش متناسب با ویژگی شخصیتی آنان نیست، آن ها صرفاً یک خریدار هستند. افرادی را جذب کنید که علاقه به کار فروش داشته باشند و توانایی و مهارت لازم برای انجام آن را داشته باشند.

 

با توجه به مطالب بالا می توان نتیجه گرفت طرح بازپرداخت فقط یک امتیاز در موفقیت شما دارد؛ شما نیاز به عوامل دیگر نیز برای موفقیت در کارتان دارید. عواملی از قبیل محصول، مهارت های فروش، برنامه ریزی و آشنایی با قوانین و مقررات و اصول اخلاقی کار عوامل مهمتری نسبت به طرح بازپرداخت برای دست یابی شما به موفقیت هستند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...