رفتن به مطلب

حضور در فضای مجازی از حضور در فضای فیزیکی پیشی می‌گیرد


Yazdan

پست های پیشنهاد شده

مشاور وزیر و رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است: حضور در فضای مجازی از حضور در فضای فیزیکی پیشی می‌گیرد.

 

سیدمرتضی موسویان 15 بهمن‌ماه در جمع مدیران مراکز فرهنگی دیجیتال استان سمنان، با اشاره به شتاب بالای پیشرفت‌ها در دنیای دیجیتال امروز اظهار کرد: مهاجرت و دوفضایی شدن در سال 2015 به اوج خود رسید.

 

وی از افزایش میزان حضور کاربران کشورهای پیشرفته در فضای مجازی در سال 1404 به 120 ساعت خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان میانگین حضور افراد در این فضا در حال حاضر ماهانه 16 ساعت است و این در حالیست که این رقم تا 15 سال آینده یعنی در سال 1404 بر 120 ساعت بالغ می‌شود.

 

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تجزیه و تحلیل این رقم در مقابل ساعات کاری کارمندان و کارگران که 144 ساعت تا 164 ساعت است، نشان می‌دهد که افراد در آینده 120 ساعت از ساعات کاری خود را در فضای مجازی خواهد گذراند.

 

موسویان از به اوج رسیدن مهاجرت و دوفضایی شدن در سال 2015 خبر داد و اضافه کرد: مدت زمان حضور در فضای مجازی در کشورهای توسعه یافته بیشتر از حوزه فیزیکی است.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تبیین آینده فضای مجازی و دیجیتال پرداخت و بر ضرورت آماده سازی برای استفاده از این فضا در افق رسانه ای دهه آینده تاکید کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...