رفتن به مطلب

افزودن سایت به موتورهای جستجو


zootech

پست های پیشنهاد شده

افزودن سایت به موتورهای جستجو:شما بعد از در نظر گرفتن مقاصد شخصی و یا کاری خود اقدام به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کرده اید و از آن توقع گرفتن نتیجه دارید.نتیجه مورد دلخواه شما مسلما با رفت آمد کاربران به دست خواهد آمد و با آن رابطه مستقیمی دارد، هرچه میزان بازدیدکنندگان از وب سایت شما بیشتر باشد، به تبع آن بازده و راندمان وب سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت.پس باید افزودن سایت به موتورهای جستجو را پیش بگیرید.

 

افزودن سایت به موتورهای جستجو و افزایش آمار بازدید

حال خود را به جای یک کاربر عادی بگذارید که به دنبال مطلب، کالا، سرویس و… خاصی در اینترنت هستید.به طور حتم وب سایت های زیادی هستند که در زمینه مورد نظر شما بهترینند و شما می توانند به آن ها اطمینان کنید، اما چگونه باید آن ها را پیدا کنید؟افزودن سایت به موتورهای جستجو جواب این سوال است، چون به طور پیشفرض هیچ کاربری آدرس وب سایت جدید شما را نمی داند.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

شما با دانستن لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خواهید توانست خود را در نتایج برتر جستجوهای کاربران قرار داده و تعداد بسیار زیادی از آن ها را به سوی خود روانه کنید.

 

استفاده از فریم (Frame)

اگر در وب سایت شما فریم مورد استفاده قرار گرفته، به احتمال زیاد افزودن سایت به موتورهای جستجو می تواند کمی برای شما مشکل ساز باشد. توصیه می شود که یک نسخه بدون فریم از سایت خود تهیه کرده و برای معرفی به موتورهای جستجو از این نسخه بهره بگیرید.

فراموش نکنید که شما قادرید صفحه داخلی فریم را نیز بصورت مستقل به موتور جستجو معرفی کنید.

 

اهمیت عکس ها در افزودن سایت به موتورهای جستجو

به یاد داشته باشید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در عین قدرتمندی، ضعف هایی نیز دارند.علاوه بر اینکه قادر نیستند یک عکس را تشخصی بدهند (کلیات عکس)، بیشتر آن ها نمی توانند متون موجود در تصاویر را در فرآیند ثبت خود مد نظر بگیرند.

پس برای منظور کردن این اطلاعات در مورتوهای جستجو، تنها بر روی عکس های تکیه نکرده و این اطلاعات را بصورت دیگری، به طور مثال در دل سایر مطالب و با نوشتن محتوای خوب، در سایت قرار دهید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

سایر صفحات نیز در افزودن سایت به موتورهای جستجو اهمیت دارند

انتظار نداشته باشید تنها با معرفی صفحه اول سایت خود به موتورهای جستجو، تمامی اتصالات موجود در سایت شما در آن ها ثبت شود و افزودن سایت به موتورهای جستجو به بهترین شکل صوت بگیرد.اگرچه برخی از موتورهای جستجو تمام اتصالات را ثبت می کنند اما بهتر است برای تسهیل کار آن تعداد کم و مقدر شدن مسیر انجام کار برای مابقی، تک تک صفحات خود را در موتورهای جستجو معرفی کنید.

 

زمان در دسترس نبودن سایت را به حداقل برسانید

در نظر بگیرید وقتی که روبات موتور جستجو سراغی از شما می گیرد در حالی که سایت شما در دسترس نیست، نمی تواند کمکی به ثبت وب سایت در دیتابیس آن موتور جستجو بکند. حتی بدتر از این، اگر قبلا سایت شما ثبت شده باشد در این حالت سایت شما از لیست خارج خواهد شد.

پس زمان خارج شدن وب سایت از سرویس دهی را تا حد ممکن کاهش داده و همیشه وضعیت سایت خود را در موتور جستجو بررسی کنید تا به فرآیند افزودن سایت به موتورهای جستجو لطمه ای وارد نشود.همچنین اگر این اتفاق برای سایت شما افتاد سعی کنید مجددا سایت خود را در آن موتور جستجو ثبت کنید.

 

 

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...