رفتن به مطلب

بهترین پیوند یکتا برای وردپرس


پست های پیشنهاد شده

یکی از امکانات خوب وردپرس این است که شما میتوانید ساختار پیوند های یکتا را برای مطالب وردپرس خود انتخاب کنید یا پیوند یکتای دلخواه خود را برای ساختار پیوند های یکتای وردپرس قرار بدید ولی همواره این سوال وجود دارد که کدوم پیوند یکتا برای وردپرس بهتر است یا بهترین پیوند های یکتای وردپرس چیست ؟ و ما امروز تصمیم داریم تا به این سوال شما جوابی مناسب و کامل بدهیم .

 

 

اول بریم سر این موضوع که پیوند های یکتا را برای چی تغییر بدیم و دلیل اینکه این قسمت برای ما وردپرسی ها مهمه چیه .

پیوند یکتا هم برای موتور های جستجوگر مثل گوگل و یاهو و سایر جستجوگر ها مهم است چون هر چه لینک مطلب کوتاه تر و به عنوان مطلب مرتبط تر باشد موتور های جستجوگر اهمیت بیشتری میدهند و هم برای بازدید کننده های سایتتان که بتوانند لینک مطالب را به خاطر بسپارند و اگر بعدا بخواهند مطلبی را دوباره بخوانند دیگر نیازی به سرچ کردن مطلب و پیدا کردن اون مطلب نباشد و به راحتی اون مطلب را در مرورگر باز کنند مثلا در سایت میهن وردپرس شما اگر بخواهید هر قالب یا افزونه ی وردپرسی را پیدا کنید نیازی نیست که در سایت بگردید و تنها با اضافه کردن نام انگلیسی قالب یا افزونه به ادرس سایت میهن وردپرس میتوانید مطلب مورد نظرتان را بیابید .

 

معرفی ساختار های مختلف پیوند یکتا وردپرس

 

%post_id% : آی دی مختص به مطلب شما ( هیچ وقت یک مطالب دارای آی دی یکسان نمیشوند .)

%year% : سال نوشته شدن مطلب

%monthnum% : ماه نوشته شدن مطلب

%day% : روز نوشته شدن مطلب

%postname% : نام نوشته

%category% : دسته مطلب

بهترین پیوند یکتا برای وردپرس چیست ؟

 

خب باید بگم که این قسمت و تنظیمات بستگی به سایت شما دارد یعنی اینکه اگر به شما بگم این نوع پیوند یکتا برای تمامی سایت هایی مناسب است اشتباه کردم و این تنظیمات با توجه با موضوع سایت و کاربرد سایت باید تنظیم شود که من در زیر برای شما مختص به هر نوع سایت پیوند یکتای پیشنهادی را مینویسم و شما هم از پیوند یکتای مناسب با توجه به سایتتان استفاده کنید .

بهترین پیوند یکتا برای سایت شرکتی

 

برای سایت های شرکتی به این دلیل که دارای مطالب کمی هستند و اینکه دو مطلب عنوان یکسانی داشته باشند کم است پیشنهاد ما استفاده از پیشوند نام نوشته است .

 

بهترین پیوند یکتا برای سایت خبری و تفریحی و مجله ای

 

برای سایت های خبری که به این دلیل که تعداد مطالبشون زیاد هست و تعداد تکرار عنوان مطالب بالا هست پس بهترین پیشنهاد من برای صاحبان سایت های خبری نام نوشته به همراه آی دی مطلب هست .

/%post_id%/%postname%/

برای سایر سایت ها هم از همین روند استفاده شود یعنی برای سایت هایی که تعداد مطالبشون بالاست از نام نوشته به همراه کد مطلب یا تاریخ انتشار مطلب و برای سایت هایی که تعداد مطالبشون کم است و مطالب مشخصی قراره بذارند مثلا مثل سایت خودمون که اموزش وردپرس است از نام نوشته به تنهایی استفاده شود .

تذکر : اگر مطالب سایتتون رو گذاشته اید و گوگل شناسایی کرده و از اون مطالب ورودی گوگل دریافت میکنید تغییر پیوند یکتا سایتتون موجب افت شدید رتبه سایتتون میشه چون خطای ۴۰۴ زیادی دریافت می کنید ولی اگر تعداد مطالبتون کم است همین الان این کار را بکنید خیلی بهتره چون بعدا تقریبا میشه گفت راه برگشتی نیست .

 

 

 

 

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...