رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

با لپ‌تاپ Dell XPS 15 بیشتر آشنا شوید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. محصولی است که در عین زیبایی می‌تواند کارایی بسیار بالایی برای شما داشته باشد و نهایت سعی خود را خواهد کرد تا حتی به دستورات سنگین شما نیز پاسخی منطقی و سریع ارایه دهد.

زمانی که افراد مختلف از من سوال می‌کنند که چه لپ‌تاپ ویندوزی مناسب است، من بدون هیچ فاصله‌ای می‌گویم لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، زیرا تقریبا هیچ نقصی ندارد و به لطف طراحی زیبا، کیبورد راحت، صفحه نمایش عالی و عملکرد سریع یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است. پس با این اوصاف جایی برای تعجب وجود ندارد اگر لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بخواهد یک نسخه بزرگ‌تر را با همان قابلیت‌ها عرضه کند و البته اکنون باید اعلام کنیم که این اتفاق افتاده است.

 

dell-xps-15-2-600x400.jpg

 

ساعاتی پیش کمپانی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از نسخه 15 اینچی لپ‌تاپ خود با نام لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. پرده برداشت که از امروز می‌توانید آن را خریداری کنید. این محصول نیز قابلیت‌هایی شبیه به برادر خود دارد که از این بین می‌‌توان به بدنه ساخته شده از فیبر کربن و حاشیه باریک نمایشگر اشاره کرد و این حاشیه باریک باعث می‌شود که هم سایز کلی دستگاه کاهش یابد و هم چهره زیبایی به خود بگیرد. نسخه 15 اینچی این محصول وزنی در حدود 3.9 پوند یا همان 1.76 کیلوگرم دارد که بر اساس ادعای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، سبک‌ترین و نارک‌ترین لپ‌تاپ 15 اینچی جهان در رده دستگاه‌هایی با کارایی بالا است.

 

dell-xps-15-3-600x257.jpg

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. محصولی است که در عین زیبایی می‌تواند کارایی بسیار بالایی برای شما داشته باشد و نهایت سعی خود را خواهد کرد تا حتی به دستورات سنگین شما نیز پاسخی منطقی و سریع ارایه دهد. این محصول برای به دست آوردن چنین کارایی‌ سعی کرده تا از سخت افزاری عالی بهره ببرد. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بر روی XPS 15 یک پردازنده چهار هسته‌ای نسل ششم قرار داده است که از نوع Core i7 است و 16 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده و 2 گیگابایت نیز کارت گرافیک انویدیا 960M بر روی این دستگاه قرار گرفته است. نمایشگر این محصول نیز همان طور که گفته شد 15 اینچی است و می‌تواند وضوح خارق‌العاده 4K را ارایه دهد. شما بر اساس انتخاب خود می‌‌توانید 1 ترابایت هارد یا 1 ترابایت PCIe SSD داشته باشید.

 

dell-xps-15-4-600x400.jpg

 

بر اساس اعلام لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. این محصول قادر است تا 17 ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد اما این در حالی است که دستگاه شما باید از نسخه‌ای باشد که نمایشگر آن وضوح 1920 در 1080 پیکسل را ارایه می‌دهد و از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و یک باتری بزرگ 84WHr بهره ببرد. اما در نسخه‌ای هم که نمایشگر 4K دارد، دِل اعلام کرده است که دستگاه قادر خواهد بود تا 11 ساعت دوام بیاورد.

 

اگر شما قصد خرید یک مک‌بوک پرو با نمایشگر رتینا را دارید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. می‌تواند یک نسخه ویندوزی از آن باشد که از یک نمایشگر 15 اینچی بهره می‌برد و البته یکی دیگر از رقبای این محصول، تبلت-لپ‌تاپ جدید مایکروسافت با نام سرفیس بوک است. سرفیس 13.5 اینچی نیز وزنی شبیه به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. دارد و حدود 1.57 کیلوگرم است و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط انویدیا انجام می‌شود و 16 گیگابایت نیز حافظه رم در اختیار آن قرار داده شده است که تمام این ویژگی‌ها با یک نمایشگر عالی تکمیل می‌شوند. البته باید توجه داشته باشید که سرفیس بوک یه کاور و کیبورد نیز دارد که به صورت لولا به آن متصل می‌شود و از طریق آن می‌توانید تبلت خود را تبدیل به یک لپ‌تاپ کنید و این چیزی است که در XPS 15 شاهد آن نیستیم و این محصول در واقع یک لپ‌تاپ است و بس.

 

dell-xps-15-1-600x302.jpg

 

پس اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ دارید، XPS 15 می‌‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد که نسبت به نسل قبل خود یا همان لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ارتقا‌های چشمگیری داشته است و شاهد نسل ششم پردازنده‌های اینتل بر روی این محصول هستیم که یک باتری بزرگ‌تر نیز آن را یاری می‌کنند و در نسخه ضعیف‌تر (با نمایشگر 1080p) این باتری قادر است تا 17 ساعت دوام بیاورد. البته شما در زمینه رم و حافظه داخلی دستگاه نیز دست بازتری برای انتخاب دارید. گفتنی است که امروز دل نسخه 13 اینچی لپ‌تاپ خود را نیز به‌روز رسانی کرده است و اکنون قابلیت‌هایی نظیر XPS 15 دارد.

 

شما می‌توانید نسخه جدید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و XPS 15 را از امروز خریداری کنید. نسخه 13 اینچی این دستگاه از قیمت 799 دلار شروع می‌شود و ارزان‌ترین نسخه از مدل 15 اینچی نیز 999 دلار است و البته باید بدین نکته نیز توجه داشته باشید که هر دو دستگاه با افزوده شدن قابلیت‌های مختلف نظیر کارت گرافیک مجزا و نمایشگر 4K قیمت بیشتری به خود می‌بینند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...