رفتن به مطلب

جشنواره CES 2016 نشان داد که دنیا چقدر تغییر کرده


labour

پست های پیشنهاد شده

در جشنواره CES 2016 که در حال برگزار شدن در لاسوگاس آمریکاست، دنیا دارد به خود می بیند که چقدر در حال تغییر است،از استارتاپها و اختراعات بسیار زیاد و شگفت انگیزی مثل اوکتوکوپتر چینی که می تواند یک نفر را حمل کند،رونمایی شد.

 

جشنواره CES یکی از بزرگترین و بهترینها از نوع خود است که اختراعات و استارتاپهای زیادی در آن معرفی می شود.لیست بزرگی از تغییرات در بازی ها Xbox نمایش داد. شما می توانید در اسن جشنواره ببینیند که این تکنولوژی ها کجای زندگی شما تاثیر زیبایی خواهد گذاشت،البته نه الان،اتومبیل ها الکتریکی خواهند شد،و عمر طولانی تری خواهند داشت،در حالی که اتومبیلها نیازی به راننده ندارند و فقط با تیک زدن دو نقطه در نقشه ،راحت بنشینیم و به در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسیم.

 

سنسورها و دوربینها به همه چیز وصل شده اند،مثل لباس،کفش و در تمام قسمتهای منزل.با نزدیک شدن به در در باز می شود و بعد از رد شدن از در،در بسته می شود!

 

Folding-display-Galaxy-S7-ittl.ir-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-300x168.jpg

 

می توانید بدون رفتن سمت یخچال با عکسهایی که به شما ارسال می شود ببینید که چقدر از شیرتان باقی مانده است.

 

تلویزیون ها کیفیت خیره کننده و جذابی خواهند داشت و می توان براحتی صفحات آنها را خم کرد.

 

 

 

به ما حرف ما اعتماد کنید یا نه می توانیم بگوییم VR می تواند زندگی مجازی شما را به کلی تغییر دهد که به زودی این ماجرا را در جشنواره CES 2016 نشان داد که دنیا چقدر تغییر کرده"

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زندگی زیباست با این امکانات ، بسیار جالب و زیبا هستش ! ان شالله هر چه زودتر علم وتکنولوژی هم پیشرفت کنه!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...