رفتن به مطلب

10 روش برتر برای افزایش رتبه الکسا


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

رتبه وبسایت تنها چیزی است که بسیاری از توسعه دهندگان وب را نگران میکند . رتبه الکسا امروز از یکی از مبنا های اصلی توسعه دهندگان وب به شمار می رود که میزان موفقیت وبگاه (وبسایت یا وبلاگ) را نشان می دهد .

رتبه الکسا مقیاسی است که به هر وبسایت با توجه معیار های زیر اختصاص داده میشود:

• میزان بازدید

• تاثیر گذاری صفحه وب

• تعداد بازدید کننده های ثابتی که چندین و چند بار ار صفحه وب شما بازدید کرده اند.

 

شما برای بهتر کردن رتبه الکسا باید تصمیماتی برای وبلاگ یا وبسایتتان بگیرید که بتوانید به رقابت با سایت های دیگر بپردازید و از آن ها جلو بزنید و ترافیک و یا بازدید برای وبسایتتان جذب کنید . بله، بازدیدی بیشتر از وبسایت ها و یا وبلاگ های دیگر. تبلیغات درسایت های پر بازدید می تواند روش فوق العاده ای برای جذب در صدی از بازدید آن سایت ها باشد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. وبسایتی است که توسط شرکت آمازون بوجود آموده است و می توان گفت موفق ترین ابزار قضاوت در مورد عملکرد یک وبسایت می باشد. الکسا رنک (رتبه الکسا) و پیج رنک گوگل 2 فاکتور اصلی بسیاری از وبلاگ نویسان و توسعه دهندگان وب برای سنجیدن عملکردشان می باشد و البته همه و همه تمایل خاصی به افزایش رتبه وبگاه خود در گوگل و الکسا دارند و میخواهند تمامی پتانسیل های صفحه وب خود را به رخ گوگل و الکسا بکشند تا گوگل و الکسا آن ها در بالای جدول خود ببینند.

 

روش های برتر برای بالا بردن رتبه الکسا (10 روش)

 

الکسا به بازدیدهای که با مرورگرهایی انجام میشود که alexa toolbar بروی آنها نصب شده است امتیاز ویژه ای قائل است و شاید این یک بی اعتمادی در برخی بوجود آورده است که الکسا مقیاس درستی برای قضاوت در مورد وبگاه ها ندارد. اما با این حال امروز الکسا تبدیل به بزرگترین ابزار چک کننده بازدید جهان شده است، پس یک توسعه دهنده وب باید کاری کند که وبگاهش در این قضاوت سربلند باشد.

ما 10 روش برای بهبود رتبه الکسا به شما توسعه دهندگان وب پیشنهاد می کنیم که در کمترین زمان ممکن خود را در بالای جدول رتبه دهی الکسا ببینید:

 

10- قرار دادن وبسایت و لینک های وبسایتتان در شبکه های اجتماعی.

یک تکنیک برای جذب ترافیک یا بازدید قرار دادن لینک های وبسایتتان در شبکه های اجتماعی است. الکسا بازدید هایی که از طریق شبکه های اجتماعی به سمت وبسایت شما دریافت می کند. شما باید وبسایت خود را در شبکه اجتماعی به نمایش بگذارید و آن را گسترش دهید.

 

 

 

9- بطور منظم وبسایتتان را بروز رسانی کنید.

محتوای وبسایتتان را بروز رسانی کنید. یکی از معیار های مهم که بطور متقابل رتبه الکسای شما را بهبود خواهد بخشید بروز رسانی منظم وبسایتتان است. ما همه می دانیم که برای مردم و بازدیدکنندگان محتوا بسیار مهم است اما مهم تر از آن این است که مبازدیدکنندگان وبسایتتان هر روز مطالب جدید تری ببینند. پس مطالب جدیدتری را به بازدیدکنندگانی که سایتتان را دنبال می کنند ارائه دهید تا بازگشت آن ها را به سایت خود بدست بیاورید و آن ها یک بازدید کننده ثابت سایت شما باشند.

 

 

8- محتوای با کیفیت بالا تولید کنید.

همه ما می دانیم که تولید محتوایی با کیفیت بالا چقدر برای یک توسعه دهنده وب می تواند مهم باشد.

گوگل همیشه در نتایج جستجوی خود کاربران خود را تشنه محتوای جدید می داند. بنابرین شما باید انرژی خود را صرف بروز رسانی وبسایتتان با مطالب جدید و و همچنین محتوایی با کیفیت بالا کنید. مطالبی که خواننده را شیفته خود کند.

ایده های نو و منحصر به فرد خلق کنید این همان مفهوم محتوایی با کیفیت بالاست.

برای افزایش رتبه بازدید الکسا باید مقالات ناب تولید کنید.

 

 

7- نظر سنجی و بک لینک.

الکسا معمولا لینک ها داده شده به وبگاه شما و میزان بازدید ترافیکی که از هریک از آن ها به سمت وبگاه شما می آید را تخمین می زند. بنابرین یک راه عالی برای جذب ترافیک نظر سنجی در وب گاه های فعال و پربازدید و یا فروم ها و انجمن ها در باره سایتتان است.

یک نظر مثبت درباره سایتتان افراد زیاد را مایل می کند تا سری به وبگاه شما بزنند.

با این کار شما یک بک لینک از یک سایت پربازدید دریافت نموده اید وبراحتی برای خود بازدید خریده اید و هم خود را در الکسا محبوب کرده اید.

 

 

6- دریافت نظرات الکسا درباره وبسایتتان.

از کاربران سایتتان بخواهید درباره وبسایتتان را در سایت Alexa.com نظر بگذارند و سعی کنید که 5 ستاره از نظرات بگیرید. تعداد نظرات داده شده در الکسا درباره سایتتان برای الکسا مهم است و به بهبود رتبه الکسای شما کمک خواهد کرد. یک وبسایت با ساختار صحیح تولید کنید . وبسایتی که از برای بازدیدکنندگان چشم گیر باشد تا آن ها برای نظر دهی به سایتتان در الکسا ترغیب شوند.

مراحلی که تا الان گفته شده است را انجام داده اید؟

اگر جوابتان مثبت است بی شک بزودی در الکسا بالا خواهید رفت.

 

 

5- درباره الکسا در سایتتان بنویسید.

این هم یک تکنیک بسیار ساده و کوچک برای رشد سریع شما در الکسا می باشد. در واقع نوشتن هر چه بیشتر شما درباره الکسا و ترغیب بازدیدکنندگانتان برای نصب توار ابزار الکسا باعث می شود که سایت شما بازدید کنندگان بسیاری را بسوی الکسا بفرستید و این نمایش محسوسی است که سایتتان را به رخ الکسا بکشید.

 

 

4- بهتر است بازدید کنندگان وبگاه شما وبلاگ نویسان و توسعه دهندگان وب باشند.

در واقع این شبیه همان مطلب قبلی است. این آسان ترین و سریع ترین روش برای افزایش رتبه الکسای شماست. تفاوت این است که سعی کنید بازدید کنندگان شما وبلاک نویسان و توسعه دهندگان وب باشند. چرا که اکثر توسعه دهندگان وب نوار ابزار الکسا را بروی مرورگرشان دارند. افزایش ترافیک در این روش بسیار بالاست و اگر کاربران بازدید کننده نوار ابزار الکسا را بروی مرورگر خود داشته باشند سرعت رشد رتبه الکسای شما چندین برابر خواهد شد.

 

 

3- ویجت الکسا را در وبسایتتان قرار دهید.

برای بهبود رتبه الکسا این یک روش جدید و تست شده است.

قرار دادن ویجت الکسا در کنار صفحه منو در وبگاه تان که اکثر بازدید ها از سایتتان را بازدید الکسایی به شمار میاورد و کمک بسیار زیادی به رشد سریع رتبه شما خواهد کرد. بسیاری از تئسعه دهندگان وب به این روش اعتقادی ندارند اما کافی است شما این کار را انجام دهید. بی شک نتیجه فوق العاده آن را خواهید دید.

 

2- همه صفحات سایتتان را به الکسا بشناسانید.

الکسا فرصتی را پیشنهاد میکند که با اضافه کردن یک کد متا تگ کوتاه ، سایتتان راجزو مدعیان قرار دهید. این کار به الکسا کمک می کند تا به راحتی به خزیدن در سایتتان بپردازد. این روش مناسبی است که الکسا بتواند تمامی صفحات شما را ایندکس کند (شناسایی کند) و بازدید کنندگان صفحاتی که قبلا ایندکس نشده بودند را نیز بشمارد.

شما همچنین می توانید با پرداخت هزینه جزو اعضای ویژه الکسا باشید.

 

1- همین الان نوار ابزار الکسا (alexa toolbar) را نصب کنید.

 

اولین کاری که باید برای بهبود رتبه الکسای خود انجام دهید همین است. بله ،

نوار ابزار الکسا را بروی تمامی مرورگرهایی که استفاده میکنید نصب کنید و آن را صفحه خانگی (HomePage) خود قرار دهید. بنابرین هر بار که شما از وبگاه خودتان بازدید به بهبود رتبه الکسای خود کمک خواهید کرد. آیا این آسان ترین روش برای بدست آوردن رتبه الکسا نیست ؟

برای دانلود نوار ابزار الکسا به لینک زیر مراجع کنید:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

بر روی این 10 روش تمرکز کنید و تک تک آن ها را اجرا کنید.

این روش ها بی شک بهترین روش های موجود برای بهبود رتبه الکسا هستند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه پیش ...

به تازگی دیگه تولبار الکسا تو افزایش رنک تاثیر بسزایی نداره، چون الکسا الگوریتماشو تغییر داده

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...