رفتن به مطلب

ویژه افزونه ایجاد اسلایدر واکنشگرا Soliloquy نسخه 2.4.3.7


پست های پیشنهاد شده

با سلام

 

اکثریت قریب به اتفاق پوسته های وردپرس دارای قابلیت اسلایدر تصاویر هستند. اما این تصادفی نیست. به عقیده من, تصاویر به مراتب بهتر از متون میتوانند با کاربر ارتباط برقرار کنند. علاوه براین حرکاتی که عکس ها در یک اسلایدر انجام میدهند سایت را پویاتر و جذابتر نشان میدهد. با وجود یک اسلایدر جذاب, بازدیدکنندگان سایت شما را بیشتر دوست خواهند داشت و میخواهند وقت بیشتری را در آن بگذرانند, مطالب شما را بخوانند و محصولاتتان را خریداری کنند. اینطور نیست؟

 

اسلایدر های تصاویر میتوانند بیشتر از یک اسلایدر عمل کنند. برترین افزونه های ساخت اسلایدر تصاویر تجربیات جالبی از کار با اسلایدر ها و نمایش آنها را به شما میدهند.

 

از دلایل استفاده از اسلایدرها که بگذریم, افزونه ی حرفه ای ساخت اسلایدر Soliloquy را به شما معرفی خواهیم کرد اسلایدری کاملا واکنش گرا (قابل مشاهده در هر رزولوشنی) و با امکانات زیاد به شما تحویل خواهد داد.

 

 

10b9-f5hO0cc.jpg

 

 

 

Soliloquy توسط تیم WP Beginner که افزونه هایش به خاطر کدنویسی با کیفیت و استثنائی شان همیشه محبوب هستند, توسعه داده شده است. وقتش است که ببینیم چرا Soliloquy به عنوان یکی از بهترین افزونه های ساخت اسلایدر در نظر گرفته شده است. Soliloquy سریعترین افزونه موجود در مارکت وردپرس است. اگر کارایی, اولویت شماست این افزونه بهترین گزینه است.

یکی دیگر از نقاط قوت این افزونه امنیت آن است, به طوریکه یکی از ایمن ترین افزونه های موجود در مارکت وردپرس است.

با استفاده از قابلیت کاربرپسند دراگ-دراپ شما میتوانید تصاویرتان را به آسانی آپلود و مرتب کنید. شما همچنین میتوانید با Soliloquy به مدیریت تگ های alt برای بهبود سئوی تصاویر بپردازید. اگر قصد نمایش ویدیو را دارید, می توانید مستقیما ویدیو هایتان را از یوتیوب, vimeo و Wistia در آن قرار دهید.

Soliloquy همچنین دارای تنظیمات زیادی برای شخصی سازی اسلایدر است. این افزونه شامل بیش از ۱۰۰ فیلتر و قلاب قابل تنظیم از جمله ابعاد تصاویر و مدت زمان حرکت است. شما میتوانید با استفاده از چندین پوسته ای که Soliloquy دراختیارتان قرار میدهد, ظاهر اسلایدرتان را به شکل دلخواهتان در بیاورید.

انجام تنظیمات این افزونه بسیار ساده است. پس از انجام این تنظیمات میتوانید شُرت کد داده شده را در محلی که میخواهید اسلایدر به نمایش درآید قرار دهید.

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...